Úkolem mojí bakalářské práce je zhodnotit vztah dětí na základní škole k reklamě a značkám produktů. V teoretické části se zabývám teorií marketingových komunikací, komunikací jako takové, sociálně psychologickým profilem dětí a jejich vztahu k médiím a propagaci. Obsahem praktické části je hodnocení mého dotazníkového šetření a indivi-duálního rozhovoru dětí ve druhé a třetí třídě základní školy. Na základě výsledků vý-zkumu jiných agentur i na základě mého výzkumu určit správnou komunikaci se spotře-bitelským segmentem školní děti.
Anotace v angličtině
The bachelor research paper is focusing on school children relations with adver-tisement and product’s brand. The theoretical part characterizes theory of the marketing communications, communication, social-psychological profile of the children and their relations with media and advertising. The content of the practical part includes the analysis of my marketing research and individual interview with school children (second and third class). According to results of other researches and according to my own results of my research, I want to define right communication with consumer’s segment school children.
Children, marketing communications, communications, research, media, internet
Rozsah průvodní práce
57
Jazyk
CZ
Anotace
Úkolem mojí bakalářské práce je zhodnotit vztah dětí na základní škole k reklamě a značkám produktů. V teoretické části se zabývám teorií marketingových komunikací, komunikací jako takové, sociálně psychologickým profilem dětí a jejich vztahu k médiím a propagaci. Obsahem praktické části je hodnocení mého dotazníkového šetření a indivi-duálního rozhovoru dětí ve druhé a třetí třídě základní školy. Na základě výsledků vý-zkumu jiných agentur i na základě mého výzkumu určit správnou komunikaci se spotře-bitelským segmentem školní děti.
Anotace v angličtině
The bachelor research paper is focusing on school children relations with adver-tisement and product’s brand. The theoretical part characterizes theory of the marketing communications, communication, social-psychological profile of the children and their relations with media and advertising. The content of the practical part includes the analysis of my marketing research and individual interview with school children (second and third class). According to results of other researches and according to my own results of my research, I want to define right communication with consumer’s segment school children.
Children, marketing communications, communications, research, media, internet
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte zaměření práce a stanovte hypotézy.
2. Vypracujte teoretickou část a zaměřte se na vztah marketingových komunikací a dětí.
3. V praktické části analyzujte vztah dětí k marketingové komunikaci, zhodnoťte výsledky analýzy, konfrontujte s hypotézami a vyvoďte závěry.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte zaměření práce a stanovte hypotézy.
2. Vypracujte teoretickou část a zaměřte se na vztah marketingových komunikací a dětí.
3. V praktické části analyzujte vztah dětí k marketingové komunikaci, zhodnoťte výsledky analýzy, konfrontujte s hypotézami a vyvoďte závěry.
Seznam doporučené literatury
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy : Nové trendy a poznatky. [s.l.] : [s.n.], 2007. 294 s. ISBN 978-80-24.
HRADISKÁ, Elena. Psychologie marketingovch komunikací. Zlín : [s.n.], 1999. 140 s. ISBN 8021414219.
VAJBAROVÁ, Jana. Masmédia a jejich vliv na vývoj osobnosti dítěte. [s.l.], 2008. 41 s. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií. Institut mezioborových studií. Bakalářská práce.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum, Grada publishing 2005, ISBN 80-247-0966-X.
TELLIS Gerard, Reklama a podpora prodeje,Grada publishing 2000, ISBN 80-7169-997-7.
Seznam doporučené literatury
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy : Nové trendy a poznatky. [s.l.] : [s.n.], 2007. 294 s. ISBN 978-80-24.
HRADISKÁ, Elena. Psychologie marketingovch komunikací. Zlín : [s.n.], 1999. 140 s. ISBN 8021414219.
VAJBAROVÁ, Jana. Masmédia a jejich vliv na vývoj osobnosti dítěte. [s.l.], 2008. 41 s. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií. Institut mezioborových studií. Bakalářská práce.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum, Grada publishing 2005, ISBN 80-247-0966-X.
TELLIS Gerard, Reklama a podpora prodeje,Grada publishing 2000, ISBN 80-7169-997-7.