Cílem této práce je vytvořit marketingový plán firmy Fluxamat ve Velké Bystřici pro rok 2009. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsána všechna teoretická východiska, které je nutné znát pro tvor-bu marketingového plánu. V analytické části je vypracována analýza stávající situace firmy, analýza makroprostředí a mikroprostředí, která je nezbytná k vytvoření marketingového plánu. Závěrem práce je doporučení způsobu kontroly plnění plánu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to make a marketing plan of Fluxamat company based in Velká Bystřice for the year 2009. The thesis is separated into two parts - theoreti-cal and analytical. In the theoretical part there are described all theoretical solutions which are necessary for creating a marketing plan. The analytical part consists of elaborated analy-sis of the current company situation, analysis of macro a micro background, which is essen-tial for creating the marketing plan. In the conclusion of the thesis you can find a recom-mendation for the plan fulfillment checking method.
Cílem této práce je vytvořit marketingový plán firmy Fluxamat ve Velké Bystřici pro rok 2009. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsána všechna teoretická východiska, které je nutné znát pro tvor-bu marketingového plánu. V analytické části je vypracována analýza stávající situace firmy, analýza makroprostředí a mikroprostředí, která je nezbytná k vytvoření marketingového plánu. Závěrem práce je doporučení způsobu kontroly plnění plánu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to make a marketing plan of Fluxamat company based in Velká Bystřice for the year 2009. The thesis is separated into two parts - theoreti-cal and analytical. In the theoretical part there are described all theoretical solutions which are necessary for creating a marketing plan. The analytical part consists of elaborated analy-sis of the current company situation, analysis of macro a micro background, which is essen-tial for creating the marketing plan. In the conclusion of the thesis you can find a recom-mendation for the plan fulfillment checking method.
1. Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
2. Proveďte analýzu stávající situace ve firmě, analýzu makroprostředí a mikroprostředí.
3. Podle výsledků analýz vytvořte marketingový plán firmy.
4. Doporučte způsob kontroly plnění plánu.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
2. Proveďte analýzu stávající situace ve firmě, analýzu makroprostředí a mikroprostředí.
3. Podle výsledků analýz vytvořte marketingový plán firmy.
4. Doporučte způsob kontroly plnění plánu.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T. Marketing: Základy a principy. Brno: Computer Press, 2005. 199 s. ISBN 80-7226-888-0.
[2] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
[3] KEŘKOVSKÝ, M., VYKYPĚL, O. Strategické řízení: Teorie pro praxi. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 206 s. ISBN 80-7179-453-8.
[4] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[5] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. skripta Univerzity T. Bati, Fakulta multimediálních komunikací. Zlín, 2005. ISBN 80-7318-177-0.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T. Marketing: Základy a principy. Brno: Computer Press, 2005. 199 s. ISBN 80-7226-888-0.
[2] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
[3] KEŘKOVSKÝ, M., VYKYPĚL, O. Strategické řízení: Teorie pro praxi. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 206 s. ISBN 80-7179-453-8.
[4] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[5] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. skripta Univerzity T. Bati, Fakulta multimediálních komunikací. Zlín, 2005. ISBN 80-7318-177-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
-
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.:
Firma pouze obchoduje nebo se zabývá i výrobou?