Cílem této práce je vypracovat analýzu konkurenčního prostředí Komerční banky
a. s. Teoretická část popisuje analýzu SWOT, Porterův model pěti konkurenčních sil a jednotlivé body analýzy konkurence. V analytické části jsem získané teoretické poznatky převedla do praxe a dle nich jsem vypracovala analýzu SWOT a analýzu konkurenčního prostředí pro rok 2008.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create the competitive environment analysis for the company Komerční banka a.s. theoretical part describe SWOT analysis, Porters model of the competition and individual points of the competition analysis. In the practical part I aplicated the theoretical recognitions and according to I create SWOT analysis and the competitive environment analysis for a year 2008
Klíčová slova
SWOT analýza, Porterův model konkurence, cíle, strategie, reakce.
Klíčová slova v angličtině
SWOT analysis, Porters model of the competition, goals, strategy, reaction.
Rozsah průvodní práce
93 s., 6 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je vypracovat analýzu konkurenčního prostředí Komerční banky
a. s. Teoretická část popisuje analýzu SWOT, Porterův model pěti konkurenčních sil a jednotlivé body analýzy konkurence. V analytické části jsem získané teoretické poznatky převedla do praxe a dle nich jsem vypracovala analýzu SWOT a analýzu konkurenčního prostředí pro rok 2008.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create the competitive environment analysis for the company Komerční banka a.s. theoretical part describe SWOT analysis, Porters model of the competition and individual points of the competition analysis. In the practical part I aplicated the theoretical recognitions and according to I create SWOT analysis and the competitive environment analysis for a year 2008
Klíčová slova
SWOT analýza, Porterův model konkurence, cíle, strategie, reakce.
Klíčová slova v angličtině
SWOT analysis, Porters model of the competition, goals, strategy, reaction.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte materiály Komerční banky a literaturu související s tématem práce.
2. Proveďte analýzu konkurenčního prostředí podniku.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy.
4. Na základě výsledků analýzy navrhněte vhodné doporučení pro firmu, kterými by se měla řídit.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte materiály Komerční banky a literaturu související s tématem práce.
2. Proveďte analýzu konkurenčního prostředí podniku.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy.
4. Na základě výsledků analýzy navrhněte vhodné doporučení pro firmu, kterými by se měla řídit.
Seznam doporučené literatury
[1] GLOGAR, A. Jak se dělá marketing. 1. vyd. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 80-902235-4-0.
[2] KOTLER, P., Marketing Management. 2. vyd. Praha: Victoria publishing a. s., 1995. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
[3] PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha: Grada; 1998. 96 s. ISBN 80-7169-536-X.
[4] ŠUMBEROVÁ, P, KOZÁK, V. Základy marketingu. 3. vyd. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně: Bankovní institut a. s., 2001. 101 s. ISBN 80-7318-001-4.
[5] TORRES, M, BERNARDO, I, CIGÁNKOVÁ, S. Marketing bankovních služeb. 2. vyd. Praha: Bankovní institut a. s., 1998. 219 s.
Seznam doporučené literatury
[1] GLOGAR, A. Jak se dělá marketing. 1. vyd. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. 282 s. ISBN 80-902235-4-0.
[2] KOTLER, P., Marketing Management. 2. vyd. Praha: Victoria publishing a. s., 1995. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
[3] PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha: Grada; 1998. 96 s. ISBN 80-7169-536-X.
[4] ŠUMBEROVÁ, P, KOZÁK, V. Základy marketingu. 3. vyd. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně: Bankovní institut a. s., 2001. 101 s. ISBN 80-7318-001-4.
[5] TORRES, M, BERNARDO, I, CIGÁNKOVÁ, S. Marketing bankovních služeb. 2. vyd. Praha: Bankovní institut a. s., 1998. 219 s.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Šárka Vránová:
1. Které makroekonomické předpoklady, ze kterých vychází obchodní záměry České spořitelny, se poslední dobou změnily?
2. Myslíte, že inflace je makroekonomický ukazatel, který je největším ohrožením? (ve SWOT analýze)
doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.:
1. Jaké je pokrytí bankomatů ve Veselí nad Moravou?
Ing. Pavla Staňková, Ph.D.:
1. Má KB dobře propracovanou komunikační strategii se studenty?