Ve své bakalářské práci jsem se zabývala tématikou propagace, neziskových organizací, sociálních služeb a také využití propagace ve zmíněných odvětvích. V praktické části je analyzovala a hodnotila současné metody propagace Naděje o.s. V závěrečné části popisuji návrh na zlepšení současných metod a zvláště nových stále nevyužitých prostředků.
Anotace v angličtině
In my thesis, I´ve been engaged with themes of promotion, non profit assosiaton, social servises and also the usage of promotion in these mentioned branches. In the practical part I have been analysing and evaluating present methods of promotion Naděje o.s. In the final part I describe inovation of using current methods and particulary new still unusable resourses.
Klíčová slova
propagace, reklama, PR, sociální služby, neziskové organizace, osobní prodej, přímý marketing, občanské sdružení, podpora prodeje, komunikační plán
Klíčová slova v angličtině
promotion, advertisement, PR, social services, non-profit association, personal selling, direct marketing, civil association, sales promotions, communications plan
Rozsah průvodní práce
92 s., 15 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci jsem se zabývala tématikou propagace, neziskových organizací, sociálních služeb a také využití propagace ve zmíněných odvětvích. V praktické části je analyzovala a hodnotila současné metody propagace Naděje o.s. V závěrečné části popisuji návrh na zlepšení současných metod a zvláště nových stále nevyužitých prostředků.
Anotace v angličtině
In my thesis, I´ve been engaged with themes of promotion, non profit assosiaton, social servises and also the usage of promotion in these mentioned branches. In the practical part I have been analysing and evaluating present methods of promotion Naděje o.s. In the final part I describe inovation of using current methods and particulary new still unusable resourses.
Klíčová slova
propagace, reklama, PR, sociální služby, neziskové organizace, osobní prodej, přímý marketing, občanské sdružení, podpora prodeje, komunikační plán
Klíčová slova v angličtině
promotion, advertisement, PR, social services, non-profit association, personal selling, direct marketing, civil association, sales promotions, communications plan
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu dané problematiky a zpracujte teoretické poznatky.
2. Zanalyzujte současný stav propagace poboček Otrokovice a Vsetín Naděje o. s.
3. Na základě zjištěných výsledků navrhněte možnosti zdokonalení.
4. Navrhněte další možnosti propagace.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu dané problematiky a zpracujte teoretické poznatky.
2. Zanalyzujte současný stav propagace poboček Otrokovice a Vsetín Naděje o. s.
3. Na základě zjištěných výsledků navrhněte možnosti zdokonalení.
4. Navrhněte další možnosti propagace.
Seznam doporučené literatury
[1] HANNAGAN, J. T. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-07-7.
[2] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M., Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 2000. ISBN 80-7169-995-0.
[3] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing a management. Praha: Grada Publishing, a. s, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ, Zavádění standardů kvality sociálních služeb do praxe. Praha 2004. ISBN 80-86552-99-3.
[5] PAYNE, A. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, a. s, 1996. ISBN 80-7169-276-X.
Seznam doporučené literatury
[1] HANNAGAN, J. T. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. ISBN 80-85943-07-7.
[2] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M., Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 2000. ISBN 80-7169-995-0.
[3] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing a management. Praha: Grada Publishing, a. s, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ, Zavádění standardů kvality sociálních služeb do praxe. Praha 2004. ISBN 80-86552-99-3.
[5] PAYNE, A. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, a. s, 1996. ISBN 80-7169-276-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
-
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Růžena Vorlová:
1. Zkuste stručně nastínit jaká konkurence v daném regionu existuje a jak velkou je hrozbou?
2. Myslíte si, že by bylo vhodné využít oslovení některé známé osobnosti, která by s danou organizací spolupracovala a dlouhodobě ji propagovala?