Ve své bakalářské práci se nejdříve zabývám teoretickou částí, kde se zaměřuji na identifikaci marketingu služeb, marketingového výzkumu a s jeho pomocí na zjištění spokojenosti klientů s produkty a službami. Také vypracuji sémantický diferenciál k zjištění spokojenosti klientů s pobočkou.
V praktické části analyzuji konkrétní pobočku Volksbankshopu, s cílem zjistit pomocí dotazníkového šetření spokojenost klientů se stávajícími službami a kvalitou pobočky.
Získané a zpracované údaje vyhodnocuji, interpretuji a následně předkládám včetně návrhů a doporučení pro zlepšení spokojenosti klientů.
Anotace v angličtině
The bachelor theses consist of two parts. I will begin with the teoretical part, which will be mainly focused on identification marketing services, the marketing research and clients satisfaction with bank products and services. I will make a questionnaire to analyze a customer satisfaction. I will use measurement methods - scales to analyze customer satisfaction with Volksbankshop subsidiary.
The practical part contains analysis of selected subsidiary. The target is to find by a questionnaire customers satisfaction with current services and a quality subsidiary.
Finally, I will evaluate and interpret acquired and processed information and consequently introduce results and recommendations.
Ve své bakalářské práci se nejdříve zabývám teoretickou částí, kde se zaměřuji na identifikaci marketingu služeb, marketingového výzkumu a s jeho pomocí na zjištění spokojenosti klientů s produkty a službami. Také vypracuji sémantický diferenciál k zjištění spokojenosti klientů s pobočkou.
V praktické části analyzuji konkrétní pobočku Volksbankshopu, s cílem zjistit pomocí dotazníkového šetření spokojenost klientů se stávajícími službami a kvalitou pobočky.
Získané a zpracované údaje vyhodnocuji, interpretuji a následně předkládám včetně návrhů a doporučení pro zlepšení spokojenosti klientů.
Anotace v angličtině
The bachelor theses consist of two parts. I will begin with the teoretical part, which will be mainly focused on identification marketing services, the marketing research and clients satisfaction with bank products and services. I will make a questionnaire to analyze a customer satisfaction. I will use measurement methods - scales to analyze customer satisfaction with Volksbankshop subsidiary.
The practical part contains analysis of selected subsidiary. The target is to find by a questionnaire customers satisfaction with current services and a quality subsidiary.
Finally, I will evaluate and interpret acquired and processed information and consequently introduce results and recommendations.
1. Prostudujte teoretické zdroje zaměřené na základní pojmy spokojenosti klientů a na způsoby jejich zjišťování.
2. Vypracujte dotazníkové šetření a analyzujte spokojenost klientů s produkty a službami firmy.
3. Pomocí sémantického diferenciálu zjistěte, jak stávající klienti hodnotí danou pobočku.
4. Interpretujte zjištěné výsledky šetření a určete hlavní faktory spokojenosti/nespokojenosti klientů a vyhodnoťte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte teoretické zdroje zaměřené na základní pojmy spokojenosti klientů a na způsoby jejich zjišťování.
2. Vypracujte dotazníkové šetření a analyzujte spokojenost klientů s produkty a službami firmy.
3. Pomocí sémantického diferenciálu zjistěte, jak stávající klienti hodnotí danou pobočku.
4. Interpretujte zjištěné výsledky šetření a určete hlavní faktory spokojenosti/nespokojenosti klientů a vyhodnoťte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
[1] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[2] KOTLER, P. Marketing Management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
[4] KUBÍČKOVÁ, M. Průzkum trhu. 1. vyd. Zlín: VOŠE Zlín, 1999. 116 s.
[5] PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
Seznam doporučené literatury
[1] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[2] KOTLER, P. Marketing Management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
[4] KUBÍČKOVÁ, M. Průzkum trhu. 1. vyd. Zlín: VOŠE Zlín, 1999. 116 s.
[5] PAYNE, A. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
-
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Šárka Vránová:
1. Opravdu doporučujete zavést hotovostní vklady a výběry?
2. Navrhujete zavedení cashbacku?
3. Váš návrh zvýšit denní limit na 40.000,- Kč se mi zdá odvážný. Jaké jsou negativní důsledky tohoto kroku?