Cílem této práce je navrhnout zlepšení procesů prodeje a získávání zákazníka obchodními odděleními společnosti TAJMAC-ZPS, a. s. Teoretická část práce vysvětluje teoretické poznatky v oblasti prodeje a vztahů se zákazníky. Analytická část seznamuje se zjištěnými způsoby získávání zákazníka a má za úkol zhodnotit přednosti a nedostatky prodeje a procesu získávání zákazníka. V praktické části je navrženo několik způsobů zlepšení chodu obchodních oddělení a řízení vztahů se zákazníky.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to propose the improving of the process of the sale and acquire the customer by the sales departments of the company TAJMAC-ZPS, Ltd. The theoretical part explains some knowledge in the part of sale and the relationships with the customers. The analysis presents the found out way of acquire the customer and its task is to evaluate the priorities and the faults of the sale and the process to acquire a client. In the practical part are proposed some ways of improving the running of the sales departments and managing the relationships with the customers.
Klíčová slova
prodej, vztahy se zákazníky, proces získávání zákazníka, obchodní oddělení
Klíčová slova v angličtině
sale, relationships with customers, process to acquire a client, sales departments
Rozsah průvodní práce
66
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je navrhnout zlepšení procesů prodeje a získávání zákazníka obchodními odděleními společnosti TAJMAC-ZPS, a. s. Teoretická část práce vysvětluje teoretické poznatky v oblasti prodeje a vztahů se zákazníky. Analytická část seznamuje se zjištěnými způsoby získávání zákazníka a má za úkol zhodnotit přednosti a nedostatky prodeje a procesu získávání zákazníka. V praktické části je navrženo několik způsobů zlepšení chodu obchodních oddělení a řízení vztahů se zákazníky.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to propose the improving of the process of the sale and acquire the customer by the sales departments of the company TAJMAC-ZPS, Ltd. The theoretical part explains some knowledge in the part of sale and the relationships with the customers. The analysis presents the found out way of acquire the customer and its task is to evaluate the priorities and the faults of the sale and the process to acquire a client. In the practical part are proposed some ways of improving the running of the sales departments and managing the relationships with the customers.
Klíčová slova
prodej, vztahy se zákazníky, proces získávání zákazníka, obchodní oddělení
Klíčová slova v angličtině
sale, relationships with customers, process to acquire a client, sales departments
Zásady pro vypracování
1. Na základě dostupných literárních pramenů formulujte podstatu vztahů se zákazníky.
2. Analyzujte současnou prodejní politiku a péči o zákazníky ve společnosti TAJMAC-ZPS, a. s.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy pomocí předností a nedostatků v oblasti vztahů se zákazníky ve společnosti TAJMAC-ZPS, a. s.
4. Formulujte návrhy na zlepšení vztahů se zákazníky ve společnosti TAJMAC-ZPS, a. s.
Zásady pro vypracování
1. Na základě dostupných literárních pramenů formulujte podstatu vztahů se zákazníky.
2. Analyzujte současnou prodejní politiku a péči o zákazníky ve společnosti TAJMAC-ZPS, a. s.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy pomocí předností a nedostatků v oblasti vztahů se zákazníky ve společnosti TAJMAC-ZPS, a. s.
4. Formulujte návrhy na zlepšení vztahů se zákazníky ve společnosti TAJMAC-ZPS, a. s.
Seznam doporučené literatury
[1] DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky, (Procesy, pracovníci, technologie). 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 161 s. ISBN 80-247-0401-3.
[2] CHLEBOVSKÝ, V. CRM {-} Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2005. 190 s. ISBN 80-251-0798-1.
[3] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[4] SPÁČIL, A. Péče o zákazníky, Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha: Grada Publishing, 2003. 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
[5] URBANOVÁ V. Psychologie prodeje. Učební texty VOŠ. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999. 41 s.
Seznam doporučené literatury
[1] DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky, (Procesy, pracovníci, technologie). 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 161 s. ISBN 80-247-0401-3.
[2] CHLEBOVSKÝ, V. CRM {-} Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2005. 190 s. ISBN 80-251-0798-1.
[3] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[4] SPÁČIL, A. Péče o zákazníky, Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha: Grada Publishing, 2003. 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
[5] URBANOVÁ V. Psychologie prodeje. Učební texty VOŠ. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999. 41 s.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
-
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Hana Brišová:
1. Objasněte pojem "procesní řízení"?
2. Myslíte si, že by firma TAJMAC-ZPS měla posílit marketing ve společnosti?
3. Vynakládá firma dostatečné prostředky v oblasti školení osobních prodejců?