Jako téma své bakalářské práce jsem si zvolila Reklamní kampaň firmy Bottling Printing. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část.
Teoretická část této práce obsahuje rešerši odborné literatury z oblasti funkce marketingu, komunikačního mixu a reklamy.
V praktické části práce je představena firma Bottling Printing, představen výrobek I-MARK SX 32 a navržena reklamní kampaň soustředěná na tento výrobek. Plán reklamní kampaně obsahuje návrh takových propagačních prostředků, které usnadní proniknutí k cílové skupině.
Anotace v angličtině
As the subjekt of my bachalor´s thesis I chose Advertisement campaign of Bottling Printing. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part of this work contains research in literature describing notions of marketing, communication mix and advertisement.
In practical part the Bottling Printing company is introduced, and introduced product I-MARK SX 32 and offer advertisement compaingn concentrated on this product. The plan of this advertising campaign contains the promotion elements that ease to penetrate to targeted segment.
communication mix, advertisement, advertisement campaign, roadshow
Rozsah průvodní práce
49 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Jako téma své bakalářské práce jsem si zvolila Reklamní kampaň firmy Bottling Printing. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část.
Teoretická část této práce obsahuje rešerši odborné literatury z oblasti funkce marketingu, komunikačního mixu a reklamy.
V praktické části práce je představena firma Bottling Printing, představen výrobek I-MARK SX 32 a navržena reklamní kampaň soustředěná na tento výrobek. Plán reklamní kampaně obsahuje návrh takových propagačních prostředků, které usnadní proniknutí k cílové skupině.
Anotace v angličtině
As the subjekt of my bachalor´s thesis I chose Advertisement campaign of Bottling Printing. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part of this work contains research in literature describing notions of marketing, communication mix and advertisement.
In practical part the Bottling Printing company is introduced, and introduced product I-MARK SX 32 and offer advertisement compaingn concentrated on this product. The plan of this advertising campaign contains the promotion elements that ease to penetrate to targeted segment.
communication mix, advertisement, advertisement campaign, roadshow
Zásady pro vypracování
1. Prostuduj odbornou literaturu.
2. Navrhněte základní postupy pro stanovení tvorby reklamní kampaně.
3. Navrhněte reklamní kampaň firmy Bottling Printing.
4. Analyzujte dosažené výsledky a uvěďte závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Prostuduj odbornou literaturu.
2. Navrhněte základní postupy pro stanovení tvorby reklamní kampaně.
3. Navrhněte reklamní kampaň firmy Bottling Printing.
4. Analyzujte dosažené výsledky a uvěďte závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. 10 smrtelných marketingových hříchů. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 140 s. ISBN 80-247-0969-4.
[2] KOTLER, Philip. Inovativní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 200 s. ISBN 80-247-0921-x.
[3] KOTLER, Philip. Marketing v otázkách a odpovědích. 1. vyd. Brno: CP Books, 2005. ISBN 80-251-0518-0.
[4] MOHAMMED, Rafi A., FISHER, Robert J. Internet marketing. 2 nd ed., McGraw-Hill/Irwin, 2002. ISBN 0-07-253842-2.
[5] TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. 10 smrtelných marketingových hříchů. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 140 s. ISBN 80-247-0969-4.
[2] KOTLER, Philip. Inovativní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 200 s. ISBN 80-247-0921-x.
[3] KOTLER, Philip. Marketing v otázkách a odpovědích. 1. vyd. Brno: CP Books, 2005. ISBN 80-251-0518-0.
[4] MOHAMMED, Rafi A., FISHER, Robert J. Internet marketing. 2 nd ed., McGraw-Hill/Irwin, 2002. ISBN 0-07-253842-2.
[5] TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
-
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.:
Máte již zpětnou vazbu na Vámi navrhovanou kampaň?
Ing. David Matulaj:
Jak se ve firmě dívají na Vámi navrhovanou reklamu na Rádiu Impuls?
doc. Ing. Josef Kubík, CSc.:
Kolik zaměstnanců firma má a v jaké věkové struktuře?