Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury zpracovány poznatky týkající se marketingového plánování. Marketingový plán je podrobně rozebrán od definice až po samotný obsah. Poté následuje seznámení s marketingem služeb a cestovním ruchem. Na závěr teoretické části je rozpracována hotelová klasifikace v České republice.
V praktické části se bakalářská práce zabývá již samotným návrhem marketingového plánu pro nově vznikající penzion Relax v Krkonoších. Jsou zde popsány marketingové cíle a strategie. Pomocí jednotlivých analýz je zjišťován současný konkurenční stav penzionu Relax. Na konci je sestaven rozpočet a systém měření kontroly, který bude vyhodnocovat výsledky plnění cílů marketingového plánu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is divided in two parts. The theoretical part deals with marketing planning. Based on literature, the marketing plan is analysed from the definition to its content. Afterwards, the introduction of marketing of services and tourism follow. In the end of this part, the hotel classification in Czech Republic is worked up.
The practical part deals with the scheme of marketing plan designed for newly built pension relax in Krkonoše Mountains. Marketing purposes and strategies are described here. By the help of several analyses current competitive capacity of the hotel is identified. The end of this work brings the budget and the control system which will evaluate the results of marketing plan fulfilment.
Klíčová slova
marketingové plánování, marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
marketing planning, marketing plan
Rozsah průvodní práce
78 s., 8 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury zpracovány poznatky týkající se marketingového plánování. Marketingový plán je podrobně rozebrán od definice až po samotný obsah. Poté následuje seznámení s marketingem služeb a cestovním ruchem. Na závěr teoretické části je rozpracována hotelová klasifikace v České republice.
V praktické části se bakalářská práce zabývá již samotným návrhem marketingového plánu pro nově vznikající penzion Relax v Krkonoších. Jsou zde popsány marketingové cíle a strategie. Pomocí jednotlivých analýz je zjišťován současný konkurenční stav penzionu Relax. Na konci je sestaven rozpočet a systém měření kontroly, který bude vyhodnocovat výsledky plnění cílů marketingového plánu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is divided in two parts. The theoretical part deals with marketing planning. Based on literature, the marketing plan is analysed from the definition to its content. Afterwards, the introduction of marketing of services and tourism follow. In the end of this part, the hotel classification in Czech Republic is worked up.
The practical part deals with the scheme of marketing plan designed for newly built pension relax in Krkonoše Mountains. Marketing purposes and strategies are described here. By the help of several analyses current competitive capacity of the hotel is identified. The end of this work brings the budget and the control system which will evaluate the results of marketing plan fulfilment.
Klíčová slova
marketingové plánování, marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
marketing planning, marketing plan
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši odborné literatury.
2. Analyzujte současný stav penzionu Relax.
3. Navrhněte marketingový plán.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši odborné literatury.
2. Analyzujte současný stav penzionu Relax.
3. Navrhněte marketingový plán.
Seznam doporučené literatury
[1] BERÁNEK, J., KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Praha: MAG Consulting s. r. o., 2003. 220 s. ISBN 80-86724-00-X.
[2] KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán: 15 kroků k úspěchu v podnikání. Jiří Rezek. Praha: Grada Publishing a. s., 2007. 143 s. ISBN 978-80-247-1999-3.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1992. 789 s. ISBN 80-85605-08-02.
[4] MORRISON, A. M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
[5] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. Jiří Vejdělek. Praha: Grada Publishing a. s., 1999. 117 s. ISBN 80-7169-542-4.
Seznam doporučené literatury
[1] BERÁNEK, J., KOTEK, P. Řízení hotelového provozu. Praha: MAG Consulting s. r. o., 2003. 220 s. ISBN 80-86724-00-X.
[2] KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán: 15 kroků k úspěchu v podnikání. Jiří Rezek. Praha: Grada Publishing a. s., 2007. 143 s. ISBN 978-80-247-1999-3.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1992. 789 s. ISBN 80-85605-08-02.
[4] MORRISON, A. M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
[5] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. Jiří Vejdělek. Praha: Grada Publishing a. s., 1999. 117 s. ISBN 80-7169-542-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
-
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Kdo a podle čeho rozhoduje o zařazení ubytovacího zařízení do kategorie?
2. Jak jste postupoval při hodnocení konkurenčního postavení?
3. Zamyslete se nad spoluprací s CK.