Ve své bakalářské práci se zprvu zabývám částí teoretickou, ve které se zaměřuji na problematiku marketingu služeb, informovanosti zákazníků, tj. marketingový výzkum, poté přejdu k metodám sběru informací, a to především dotazníkovému šetření. Teoretickou část završím problematikou způsobu psaní reklamního textu.
V praktické části analyzuji daný podnik, kterým je Moravská Vodárenská, a.s., kde je mým cílem zjistit informovanost zákazníků o produktech a činnostech výše uvedené společnosti.
Informace získané z dotazníkového šetření zpracuji, vyhodnotím, interpretuji a předložím doporučení pro společnost s cílem zvýšit informovatnost zákazníků o produktech a činnostech společnosti Moravská Vodárenská, a. s.
Anotace v angličtině
The bachelor theses consist of two main sections. The first will be the teoretical part, which will be mainly focused on service marketing, customer awareness, this is marketing research. Accordingly I will deal with methods of information, acquistion, mainly with Questionnaire disquisition. The teoretical part will ends with the problems about advertisement text.
The practical section contains analysis of selected company Moravská Vodárenská, a. s. Its purpose is to measure customer awareness about service and company products.
Finaly I will evaluace and interpret acquired and processed information and consequenly introduce results and recommendations.
Klíčová slova
marketingový výzkum, metody sběru informací, dotazník, reklama
Klíčová slova v angličtině
customer research, method of information acquistion, questionnaire, advertisement
Rozsah průvodní práce
58 s., 3 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci se zprvu zabývám částí teoretickou, ve které se zaměřuji na problematiku marketingu služeb, informovanosti zákazníků, tj. marketingový výzkum, poté přejdu k metodám sběru informací, a to především dotazníkovému šetření. Teoretickou část završím problematikou způsobu psaní reklamního textu.
V praktické části analyzuji daný podnik, kterým je Moravská Vodárenská, a.s., kde je mým cílem zjistit informovanost zákazníků o produktech a činnostech výše uvedené společnosti.
Informace získané z dotazníkového šetření zpracuji, vyhodnotím, interpretuji a předložím doporučení pro společnost s cílem zvýšit informovatnost zákazníků o produktech a činnostech společnosti Moravská Vodárenská, a. s.
Anotace v angličtině
The bachelor theses consist of two main sections. The first will be the teoretical part, which will be mainly focused on service marketing, customer awareness, this is marketing research. Accordingly I will deal with methods of information, acquistion, mainly with Questionnaire disquisition. The teoretical part will ends with the problems about advertisement text.
The practical section contains analysis of selected company Moravská Vodárenská, a. s. Its purpose is to measure customer awareness about service and company products.
Finaly I will evaluace and interpret acquired and processed information and consequenly introduce results and recommendations.
Klíčová slova
marketingový výzkum, metody sběru informací, dotazník, reklama
Klíčová slova v angličtině
customer research, method of information acquistion, questionnaire, advertisement
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte teoretické zdroje informací, které jsou zaměřené na základní pojmy marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků, základní způsoby zjišťování spokojenosti zákazníků a tvorbu reklamního textu.
2. Sestavte dotazník a poté proveďte dotazníkové šetření, kterým zjistíte informovanost zákazníků o produktech a činnostech společnosti.
3. Na základě dotazníkového šetření a následného vyhodnocení zjistěte informovanost zákazníků o produktech a činnostech společnosti.
4. Na základě zjištěných informací identifikujte hlavní oblasti neinformovanosti zákazníků.
5. Vypracujte návrh na zlepšení informovanosti zákazníků.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte teoretické zdroje informací, které jsou zaměřené na základní pojmy marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků, základní způsoby zjišťování spokojenosti zákazníků a tvorbu reklamního textu.
2. Sestavte dotazník a poté proveďte dotazníkové šetření, kterým zjistíte informovanost zákazníků o produktech a činnostech společnosti.
3. Na základě dotazníkového šetření a následného vyhodnocení zjistěte informovanost zákazníků o produktech a činnostech společnosti.
4. Na základě zjištěných informací identifikujte hlavní oblasti neinformovanosti zákazníků.
5. Vypracujte návrh na zlepšení informovanosti zákazníků.
Seznam doporučené literatury
[1] HAUGE, Paul. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
[2] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] KŘÍŽEK, Zdeněk, CRHA, Ivan. Jak psát reklamní text. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 224 s. ISBN 978-80-247-2452-2.
[4] MALÁTEK, V. Metodologie marketingového výzkumu. 1. vyd. Slezská univerzita v Opavě, 2001. 110 s. ISBN 80-7248-119-3.
[5] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
[1] HAUGE, Paul. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
[2] KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] KŘÍŽEK, Zdeněk, CRHA, Ivan. Jak psát reklamní text. 3. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 224 s. ISBN 978-80-247-2452-2.
[4] MALÁTEK, V. Metodologie marketingového výzkumu. 1. vyd. Slezská univerzita v Opavě, 2001. 110 s. ISBN 80-7248-119-3.
[5] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
2 mapy
Přílohy vázané v práci
mapy
Převzato z knihovny
-
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Jaký je způsob distribuce firemního časopisu?
2. Proč propagace a reklama, když firma nemá konkurenci?
3. Jak firma reagovala na výsledky dotazníkového šetření a Váš návrh reklamního spotu?
doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.:
1. Jaké jsou výhody, nevýhody a rizika telefonního výzkumu v konkrétní organizaci?