Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a měřením účinnosti propagační akce platebních šeků firmy Baťa a.s. Jejím úkolem je zjistit, do jaké míry byla a bude mailová nabídka úspěšná a efektivní. Měření účinnosti bylo zaměřeno zejména na objem prodeje a počet získaných nových zákazníků. V praktické části byla také provedena analýza konkurenčního prostředí a rozbor dopisu, který byl poslán potenciálním zákazníkům. Na závěr práce je uvedeno doporučení k řešení a zefektivnění propagační činnosti firmy Baťa v rámci platebních šeků.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis engages in analysis and measurement of promotion action's force the Baťa's cheques of payment. Its task if found out how the mail offer was and will successful and effective. We aimed the measurement of force at volume of sales and number of new customers. In practical part I carried out the analysis of competitive environment and analysis of letter, which was sent to potential customers. In the end of thesis I showed the recommendation to solution and to efficient the Baťa's promotion actions in cheques of payment.
Klíčová slova
podpora prodeje, propagace, direct mail, platební šek, benefity
Klíčová slova v angličtině
sales promotions, promotion, direct mail, cheque of payment, benefits
Rozsah průvodní práce
67 s., 1 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a měřením účinnosti propagační akce platebních šeků firmy Baťa a.s. Jejím úkolem je zjistit, do jaké míry byla a bude mailová nabídka úspěšná a efektivní. Měření účinnosti bylo zaměřeno zejména na objem prodeje a počet získaných nových zákazníků. V praktické části byla také provedena analýza konkurenčního prostředí a rozbor dopisu, který byl poslán potenciálním zákazníkům. Na závěr práce je uvedeno doporučení k řešení a zefektivnění propagační činnosti firmy Baťa v rámci platebních šeků.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis engages in analysis and measurement of promotion action's force the Baťa's cheques of payment. Its task if found out how the mail offer was and will successful and effective. We aimed the measurement of force at volume of sales and number of new customers. In practical part I carried out the analysis of competitive environment and analysis of letter, which was sent to potential customers. In the end of thesis I showed the recommendation to solution and to efficient the Baťa's promotion actions in cheques of payment.
Klíčová slova
podpora prodeje, propagace, direct mail, platební šek, benefity
Klíčová slova v angličtině
sales promotions, promotion, direct mail, cheque of payment, benefits
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu k danému tématu.
2. Popište současný stav nabídky platebních šeků firmy Baťa, a. s.
3. Popište formu a cíle realizované mailingové akce na podporu prodeje platebních šeků na trhu ČR.
4. Proveďte analýzu nově získaných zákazníků v rámci mailingové akce a jejich požadavky na šeky.
5. Vyhodnoťte úspěšnost mailingové akce a navrhněte možnosti ke zlepšení podpory prodeje a uplatnění Baťa platebních šeků na trhu ČR.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu k danému tématu.
2. Popište současný stav nabídky platebních šeků firmy Baťa, a. s.
3. Popište formu a cíle realizované mailingové akce na podporu prodeje platebních šeků na trhu ČR.
4. Proveďte analýzu nově získaných zákazníků v rámci mailingové akce a jejich požadavky na šeky.
5. Vyhodnoťte úspěšnost mailingové akce a navrhněte možnosti ke zlepšení podpory prodeje a uplatnění Baťa platebních šeků na trhu ČR.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001. 788 s. ISBN 80-247-1359-4.
[2] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Zlín: nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 344 s. ISBN 80-86898-48-2.
[3] SVOBODA, V. Propagační kampaně v marketingových komunikacích. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. 78 s. ISBN 80-7318-196-7.
[4] VYSEKALOVÁ, J., HERZMANN, J., CÍR J. Výzkum efektivnosti komerční komunikace. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2004. 92 s. ISBN 80-245-0789-7.
[5] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1996. 106 s. ISBN 80-7079-389-9.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001. 788 s. ISBN 80-247-1359-4.
[2] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Zlín: nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 344 s. ISBN 80-86898-48-2.
[3] SVOBODA, V. Propagační kampaně v marketingových komunikacích. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. 78 s. ISBN 80-7318-196-7.
[4] VYSEKALOVÁ, J., HERZMANN, J., CÍR J. Výzkum efektivnosti komerční komunikace. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2004. 92 s. ISBN 80-245-0789-7.
[5] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1996. 106 s. ISBN 80-7079-389-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
-
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Jana Vašková:
1. Uveďte nejdůležitější faktory, které negativně ovlivnily výsledky propagační akce.
Ing. Lenka Vašků:
1. Jak je ošetřen u šeků ve slovenských korunách přechod na euro v r. 2009?
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Konkretizujte jaký byl Váš přínos v BP?
Ing. Pavla Staňková, Ph.D.:
1. Aktivity, které prezentujete, probíhají ve firmě každoročně?