Bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně pro firmu KORYNA nábytek, a. s. Práce je rozdělena do dvou částí: do části teoretické a části analytické. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem bakalářské práce. Analytická část detailně rozpracovává reklamní kampaň firmy KORYNA nábytek, a. s. Nejdříve jsem provedla výzkum propagace, Situační analýzu a SWOT analýzu. V reklamní strategii jsem definovala cílovou skupinu, stanovila cíle, vytvořila komunikační sdělení a našla vhodná média, kterými oslovím zvolenou cílovou skupinu. Závěr se věnuje hodnocení reklamní kampaně.
Anotace v angličtině
My bachelor‘s thesis is aimed at creating an advertising campaign for a company KORYNA nábytek, Plc. This thesis is split to two parts: theoretical and analytical part. The theoretival part explaints relevant basic concepts. The practical part elaborates the advertising campaign for firm KORYNA nábytek, Plc. At first I made promotional research, Situation analysis and SWOT analysis. In advertising strategy I defined the best target group, set up main aims, prepared a message strategy and I found suitable medium. The conclusion evaluates this campaign.
Marketing communication mix, advertising, advertising media, marketing research, plan of advertising campaign.
Rozsah průvodní práce
65 s., 4 s. ob. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně pro firmu KORYNA nábytek, a. s. Práce je rozdělena do dvou částí: do části teoretické a části analytické. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem bakalářské práce. Analytická část detailně rozpracovává reklamní kampaň firmy KORYNA nábytek, a. s. Nejdříve jsem provedla výzkum propagace, Situační analýzu a SWOT analýzu. V reklamní strategii jsem definovala cílovou skupinu, stanovila cíle, vytvořila komunikační sdělení a našla vhodná média, kterými oslovím zvolenou cílovou skupinu. Závěr se věnuje hodnocení reklamní kampaně.
Anotace v angličtině
My bachelor‘s thesis is aimed at creating an advertising campaign for a company KORYNA nábytek, Plc. This thesis is split to two parts: theoretical and analytical part. The theoretival part explaints relevant basic concepts. The practical part elaborates the advertising campaign for firm KORYNA nábytek, Plc. At first I made promotional research, Situation analysis and SWOT analysis. In advertising strategy I defined the best target group, set up main aims, prepared a message strategy and I found suitable medium. The conclusion evaluates this campaign.
Marketing communication mix, advertising, advertising media, marketing research, plan of advertising campaign.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce a dostupné materiály firmy KORYNA nábytek, a. s.
2. Proveďte analýzu současného stavu propagačních aktivit ve firmě KORYNA nábytek, a. s. včetně vyhodnocení.
3. Vypracujte návrh reklamní kampaně pro firmu KORYNA nábytek, a. s.
4. Navrhněte doporučení pro firmu KORYNA nábytek, a. s.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce a dostupné materiály firmy KORYNA nábytek, a. s.
2. Proveďte analýzu současného stavu propagačních aktivit ve firmě KORYNA nábytek, a. s. včetně vyhodnocení.
3. Vypracujte návrh reklamní kampaně pro firmu KORYNA nábytek, a. s.
4. Navrhněte doporučení pro firmu KORYNA nábytek, a. s.
Seznam doporučené literatury
[1] KUBÍČKOVÁ, M. Průzkum trhu. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999. 116 s.
[2] STUCHLÍK, J. Základy marketingu. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 2003. 81 s.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
[4] SVĚTLÍK, J., SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999. 118 s.
[5] VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama-Jak dělat reklamu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 124 s. ISBN 80-247-0557-5.
Seznam doporučené literatury
[1] KUBÍČKOVÁ, M. Průzkum trhu. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999. 116 s.
[2] STUCHLÍK, J. Základy marketingu. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 2003. 81 s.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
[4] SVĚTLÍK, J., SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999. 118 s.
[5] VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama-Jak dělat reklamu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 124 s. ISBN 80-247-0557-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
-
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Růžena Vorlová:
1. Z práce není patrno, zda reklamní akce již proběhla nebo je naplánována na rok 2009?
2. Proveďte hodnocení kampaně, pokud již proběhla a posuďte účinky na celkový prodej firmy.