Cílem bakalářské práce je analýza public relations ve společnosti LAPP KABEL s. r. o. V teoretické části jsou vymezeny teoretické pojmy související s problematikou public relations. V analytické části práce jsou rozebrány způsoby komunikace mezi interní a externí veřejností a také Corporate Identity firmy. Dále byly zpracovány a vyhodnoceny mediální analýza a analýza účinnosti inzerce. Poznatky z analýz jsou shrnuty do SWOT analýzy, ze které jsou následně vypracovány návrhy a doporučení pro zlepšení public relations ve společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is the analysis of public relations in the LAPP KABEL s. r. o. company. In the theoretical part definitions of expressions related to public relations problematics are given. The analytical part covers analysis of communication methods between internal and external public and also a study of Corporate Identity companies. Further media analysis and advertising efficiency analysis were processed and evaluated. The knowledge arisen from the analysis is summarized in SWOT analysis, which then serves as a source of proposed concepts and recommendations for improvement of public relations in the company.
Klíčová slova
Public Relations, Media Relations, Corporate Identity, Corporate Design, Corporate Communikation, Corporate Image, vnější veřejnost, vnitřní veřejnost.
Klíčová slova v angličtině
Public Relations, Media Relations, Corporate Identity, Corporate Design, Corporate Com-munikation, Corporate Image, External Community, Internal Community
Rozsah průvodní práce
85s., 8 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je analýza public relations ve společnosti LAPP KABEL s. r. o. V teoretické části jsou vymezeny teoretické pojmy související s problematikou public relations. V analytické části práce jsou rozebrány způsoby komunikace mezi interní a externí veřejností a také Corporate Identity firmy. Dále byly zpracovány a vyhodnoceny mediální analýza a analýza účinnosti inzerce. Poznatky z analýz jsou shrnuty do SWOT analýzy, ze které jsou následně vypracovány návrhy a doporučení pro zlepšení public relations ve společnosti.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is the analysis of public relations in the LAPP KABEL s. r. o. company. In the theoretical part definitions of expressions related to public relations problematics are given. The analytical part covers analysis of communication methods between internal and external public and also a study of Corporate Identity companies. Further media analysis and advertising efficiency analysis were processed and evaluated. The knowledge arisen from the analysis is summarized in SWOT analysis, which then serves as a source of proposed concepts and recommendations for improvement of public relations in the company.
Klíčová slova
Public Relations, Media Relations, Corporate Identity, Corporate Design, Corporate Communikation, Corporate Image, vnější veřejnost, vnitřní veřejnost.
Klíčová slova v angličtině
Public Relations, Media Relations, Corporate Identity, Corporate Design, Corporate Com-munikation, Corporate Image, External Community, Internal Community
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu se vztahem k odbornému tématu.
2. Proveďte analýzu jednotlivých PR aktivit ve společnosti LAPP KABEL spol. s r. o.
3. Proveďte rozbor výsledků pomocí SWOT analýzy.
4. Doporučte návrhy vedoucí ke zlepšení dané situace.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu se vztahem k odbornému tématu.
2. Proveďte analýzu jednotlivých PR aktivit ve společnosti LAPP KABEL spol. s r. o.
3. Proveďte rozbor výsledků pomocí SWOT analýzy.
4. Doporučte návrhy vedoucí ke zlepšení dané situace.
Seznam doporučené literatury
[1] ČERNÁ, J., KAŠÍK, M., KUNZ, V. Public relations. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o. p. s., 2005. 88 s. ISBN: 80-86754-65-0.
[2] FREY, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozšířené vydání. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN: 978-80-7261-160-7.
[3] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha: VOX, 1999. 150 s. ISBN: 80-86324-00-1.
[4] PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERG, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN: 80-247-0254-1.
[5] ŠINDLER, P. Event Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 236 s. ISBN: 80-247-0646-6.
Seznam doporučené literatury
[1] ČERNÁ, J., KAŠÍK, M., KUNZ, V. Public relations. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, o. p. s., 2005. 88 s. ISBN: 80-86754-65-0.
[2] FREY, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozšířené vydání. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN: 978-80-7261-160-7.
[3] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. Praha: VOX, 1999. 150 s. ISBN: 80-86324-00-1.
[4] PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERG, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 581 s. ISBN: 80-247-0254-1.
[5] ŠINDLER, P. Event Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 236 s. ISBN: 80-247-0646-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, tabulky
Převzato z knihovny
-
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Růžena Vorlová:
1. Jakým způsobem stanovuje firma rozpočet na PR aktivity?
2. Kdo řídí PR oblast ve společnosti? Jadná se o jednoho či více pracovníků?