Tato bakalářská práce je věnována systému Czech POINT, konkrétně jeho vybudování v obci Veselá. Teoretická část se zabývá informacemi, informačními systémy a komunikací občanů s orgány veřejné správy, což se úzce váže k systému Czech POINT, jímž se má bakalářská práce zabývá především. Praktická část práce je věnována podrobnějšímu seznámení s obcí Veselá a procesu implementace terminálu Czech POINT. Dále popisuje pohled místních občanů na terminál Czech POINT zjištěný dotazníkovým šetřením a analyzuje vhodnost a potencionální efektivitu terminálu v této obci.
Annotation in English
This bachelor thesis is devoted to the Czech POINT system especially its creating in Veselá village. The teoretical part deals with information, information systems and communication among inhabitants and authorities of public administration which is related to the Czech POINT system that my bachelor thesis deals with mainly. The practical part is considered with more detailed presentation of the village Vesela and the process of implementation of the Czech POINT terminal. Then it describes the meaning of local inhabitants about the terminal Czech POINT got at the questionnary investigation and analysis availability and potencional effictivity of the terminal in this village.
Keywords
Czech POINT, obec Veselá, informační systém, dotazníkové šetření, Swot analýza
Keywords in English
Czech POINT, village Veselá, information systems, guestionnaire, Swot analysis
Length of the covering note
59 s.
Language
CZ
Annotation
Tato bakalářská práce je věnována systému Czech POINT, konkrétně jeho vybudování v obci Veselá. Teoretická část se zabývá informacemi, informačními systémy a komunikací občanů s orgány veřejné správy, což se úzce váže k systému Czech POINT, jímž se má bakalářská práce zabývá především. Praktická část práce je věnována podrobnějšímu seznámení s obcí Veselá a procesu implementace terminálu Czech POINT. Dále popisuje pohled místních občanů na terminál Czech POINT zjištěný dotazníkovým šetřením a analyzuje vhodnost a potencionální efektivitu terminálu v této obci.
Annotation in English
This bachelor thesis is devoted to the Czech POINT system especially its creating in Veselá village. The teoretical part deals with information, information systems and communication among inhabitants and authorities of public administration which is related to the Czech POINT system that my bachelor thesis deals with mainly. The practical part is considered with more detailed presentation of the village Vesela and the process of implementation of the Czech POINT terminal. Then it describes the meaning of local inhabitants about the terminal Czech POINT got at the questionnary investigation and analysis availability and potencional effictivity of the terminal in this village.
Keywords
Czech POINT, obec Veselá, informační systém, dotazníkové šetření, Swot analýza
Keywords in English
Czech POINT, village Veselá, information systems, guestionnaire, Swot analysis
Research Plan
1. Prostudujte literaturu k danému tématu bakalářské práce.
2. Charakterizujte činnost organizace.
3. Proveďte analýzu potřebnosti Czech POINTU v obci Veselá.
4. Zpracujte dotazníkové šetření a SWOT analýzu.
5. Vyslovte závěry a doporučení.
Research Plan
1. Prostudujte literaturu k danému tématu bakalářské práce.
2. Charakterizujte činnost organizace.
3. Proveďte analýzu potřebnosti Czech POINTU v obci Veselá.
4. Zpracujte dotazníkové šetření a SWOT analýzu.
5. Vyslovte závěry a doporučení.
Recommended resources
[1] KOTLER, P., KELLER, L. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] LIDINSKÝ, V., ŠVARCOVÁ, I., BUDIŠ, P., LOEBL, Z., PROCHÁZKOVÁ, B. eGovernment bezpečně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2462-1.
[3] MATES, P. Ochrana osobních údajů. Praha: Karolinum, 2002. ISBN 80-246-0469-8.
[4] MATOUŠOVÁ, M., HEJLÍK, L. Osobní údaje a jejich ochrana. 1. vyd. Praha: ASPI Publishing, 2003. ISBN 80-86395-50-2.
[5] http://www.czechpoint.cz
[6] http://www.mvcr.cz
Recommended resources
[1] KOTLER, P., KELLER, L. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] LIDINSKÝ, V., ŠVARCOVÁ, I., BUDIŠ, P., LOEBL, Z., PROCHÁZKOVÁ, B. eGovernment bezpečně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN 978-80-247-2462-1.
[3] MATES, P. Ochrana osobních údajů. Praha: Karolinum, 2002. ISBN 80-246-0469-8.
[4] MATOUŠOVÁ, M., HEJLÍK, L. Osobní údaje a jejich ochrana. 1. vyd. Praha: ASPI Publishing, 2003. ISBN 80-86395-50-2.
[5] http://www.czechpoint.cz
[6] http://www.mvcr.cz
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
-
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Ing. Martina Juříková:
1. S jakým nadšením přijali obyvatelé obce Veselá zavedení terminálu?
2. Která z Vámi uvedených doporučení lze zobecnit pro malé obce?
Ing. Jaromír Schneider:
1. Je nějaká další "hrozba" (SWOT), že zavedení terminálu neuspěje?
2. Je komunikace mezi obcí a občany jednostranná?
Ing. Jiří Macháček:
1. Je v obci pošta - jaká je (bude) efektivita Czech Pointu?