Tato bakalářská práce je zaměřená na zjištění kvality poskytovaných služeb Pečovatelskou službou ve Vyškově v závislosti na jejím financování. Hlavním cílem je pomocí marketingového výzkumu zjistit, zda uživatelé a zaměstnanci pečovatelské služby vnímají pokles kvality služeb v posledních třech letech. V bakalářské práci se také snažím zjistit, zda existuje souvislost mezi poklesem kvality služeb a poklesem ve financování Pečovatelské služby. Závěry z této práce byly využity i v praxi.
Anotace v angličtině
This bachelor‘s work is aimed on quality detection of provided services depending on fun-ding in Day care Vyškov. The main aim is to find out if employees and users of Day care feel decrease in services quality in last three years, in terms of marketing research. In this work, I would like to find out if there is any connection between decrease in services quality and decrease in funding of Day care. My suggested results were realized in practice.
Klíčová slova
Sociální politika, pečovatelská služba, zákon o sociálních službách, neziskové organizace, obecně prospěšná společnost, marketingový výzkum, informace v marketingovém výzkumu, dotazník.
Klíčová slova v angličtině
Social policy, day care, social services law, non-profit-making organizations, public benefit organizations, marketing research, information in marketing research, question form.
Rozsah průvodní práce
62 s., 9 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce je zaměřená na zjištění kvality poskytovaných služeb Pečovatelskou službou ve Vyškově v závislosti na jejím financování. Hlavním cílem je pomocí marketingového výzkumu zjistit, zda uživatelé a zaměstnanci pečovatelské služby vnímají pokles kvality služeb v posledních třech letech. V bakalářské práci se také snažím zjistit, zda existuje souvislost mezi poklesem kvality služeb a poklesem ve financování Pečovatelské služby. Závěry z této práce byly využity i v praxi.
Anotace v angličtině
This bachelor‘s work is aimed on quality detection of provided services depending on fun-ding in Day care Vyškov. The main aim is to find out if employees and users of Day care feel decrease in services quality in last three years, in terms of marketing research. In this work, I would like to find out if there is any connection between decrease in services quality and decrease in funding of Day care. My suggested results were realized in practice.
Klíčová slova
Sociální politika, pečovatelská služba, zákon o sociálních službách, neziskové organizace, obecně prospěšná společnost, marketingový výzkum, informace v marketingovém výzkumu, dotazník.
Klíčová slova v angličtině
Social policy, day care, social services law, non-profit-making organizations, public benefit organizations, marketing research, information in marketing research, question form.
Zásady pro vypracování
1. Na základě literárních pramenů objasněte problematiku sociální politiky, neziskových organizací a marketingového výzkumu.
2. Charakterizujte činnost Pečovatelské služby ve Vyškově a zhodnoťte vývoj a současnou situaci jejího financování.
3. Proveďte marketingový výzkum a na základě získaných dat jej vyhodnoťte.
4. Na základě provedeného marketingového výzkumu vyslovte doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Na základě literárních pramenů objasněte problematiku sociální politiky, neziskových organizací a marketingového výzkumu.
2. Charakterizujte činnost Pečovatelské služby ve Vyškově a zhodnoťte vývoj a současnou situaci jejího financování.
3. Proveďte marketingový výzkum a na základě získaných dat jej vyhodnoťte.
4. Na základě provedeného marketingového výzkumu vyslovte doporučení.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUKAL, Petr, VÁVROVÁ , Hana. Ekonomika a financování neziskových organizací. Praha: Oeconomica, 2007. 110 s. ISBN 80-245-1293-8.
[2] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KREBS, Vojtěch, a kol. Sociální politika. 3. přeprac. vyd. Praha: ASPI, 2005. 504 s. ISBN 80-7357-050-5.
[4] MALÝ, Václav. Marketingový výzkum: Teorie a praxe. Praha: Oeconomica, 2006. 181 s. ISBN 80-245-0761-7.
[5] PRůŠA, Ladislav. Ekonomie sociálních služeb. Praha: ASPI, 2003. 152 s. ISBN 80-86395-69-3.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUKAL, Petr, VÁVROVÁ , Hana. Ekonomika a financování neziskových organizací. Praha: Oeconomica, 2007. 110 s. ISBN 80-245-1293-8.
[2] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozš. vyd. Praha: Grada publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KREBS, Vojtěch, a kol. Sociální politika. 3. přeprac. vyd. Praha: ASPI, 2005. 504 s. ISBN 80-7357-050-5.
[4] MALÝ, Václav. Marketingový výzkum: Teorie a praxe. Praha: Oeconomica, 2006. 181 s. ISBN 80-245-0761-7.
[5] PRůŠA, Ladislav. Ekonomie sociálních služeb. Praha: ASPI, 2003. 152 s. ISBN 80-86395-69-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
-
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Martina Juříková:
1. Proč jste nepoužila kvalitativní výzkum?
doc. Ing. Petr Tománek, CSc.:
1. Vnímáte současnou strukturu financování soc. služeb jako funkční?
2. Je subjektivní spokojenost uživatelů soc. služeb vždy vhodným měřítkem kvality?
Ing. Jiří Macháček:
1. Stoupl nebo klesl počet klientů se zavedením nového zákona?