V Bakalářské práci se zabývám problematikou marketingové komunikace a její složkami, pomocí kterých bych chtěla dosáhnout zlepšení nejen komunikace s klienty, ale i konkurenčního postavení na trhu. Výstupem pro praktickou část je zpracování SWOT analýzy, kde bych chtěla zjistit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby MěDK Elektra. Dále provedu analýzu současných komunikačních aktivit MěDK Elektra a její zhodnocení a v neposlední řadě vypracuji komunikační plán., který bude vycházet ze zpracované SWOT analýzy. V komunikačním plánu bych chtěla navrhnout nové komunikační aktivity této společnosti. V závěru navrhnu doporučení na zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
This Bachelor’s work dealing with problems of marketing communication and its parts, by which means, I would like to want achieving improvement of not only communication with clients but also improvement of competitive position in the market. The SWOT analysis is resource for practical part where I would like to found out strengths and weakness, opportunities and threats of the company. In the last part of this Bachelor’s work I would like to work out a communication plan where I would like create now effectual communication activities of the company and subsequently creating recommendation.
marketing communication, SWOT analysis, communication plan, tourists congress
Rozsah průvodní práce
93 s., 8 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
V Bakalářské práci se zabývám problematikou marketingové komunikace a její složkami, pomocí kterých bych chtěla dosáhnout zlepšení nejen komunikace s klienty, ale i konkurenčního postavení na trhu. Výstupem pro praktickou část je zpracování SWOT analýzy, kde bych chtěla zjistit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby MěDK Elektra. Dále provedu analýzu současných komunikačních aktivit MěDK Elektra a její zhodnocení a v neposlední řadě vypracuji komunikační plán., který bude vycházet ze zpracované SWOT analýzy. V komunikačním plánu bych chtěla navrhnout nové komunikační aktivity této společnosti. V závěru navrhnu doporučení na zlepšení současné situace.
Anotace v angličtině
This Bachelor’s work dealing with problems of marketing communication and its parts, by which means, I would like to want achieving improvement of not only communication with clients but also improvement of competitive position in the market. The SWOT analysis is resource for practical part where I would like to found out strengths and weakness, opportunities and threats of the company. In the last part of this Bachelor’s work I would like to work out a communication plan where I would like create now effectual communication activities of the company and subsequently creating recommendation.
marketing communication, SWOT analysis, communication plan, tourists congress
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši orientovanou na marketingovou komunikaci a analýzu prostředí.
2. Proveďte analýzu prostředí podniku.
3. Na základě analýzy prostředí navrhněte vhodné komunikační aktivity podniku.
4. Vytvořte komunikační plán.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte literární rešerši orientovanou na marketingovou komunikaci a analýzu prostředí.
2. Proveďte analýzu prostředí podniku.
3. Na základě analýzy prostředí navrhněte vhodné komunikační aktivity podniku.
4. Vytvořte komunikační plán.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing Management. Prel. Doc. Ing. V. Dolanský, CSc. a Ing. S. Jurnecka. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[2] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace. Praha: VŠE, 1998. ISBN 80-7079-376-7.
[3] PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0254.
[4] TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-997-7.
[5] VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-247-9067-X.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing Management. Prel. Doc. Ing. V. Dolanský, CSc. a Ing. S. Jurnecka. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[2] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace. Praha: VŠE, 1998. ISBN 80-7079-376-7.
[3] PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0254.
[4] TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-997-7.
[5] VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-247-9067-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
-
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Jsou Vámi vyčíslené finanční náklady akceptovatelné Městským kulturním domem Elektra Luhačovice?
2. Kdo je největším konkurentem pro MKD Elektra Luhačovice?
doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.:
1. Vidíte nějakou překážku pro kongresovou turistiku v Luhačovicích?
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. V čem vidíte největší slabinu MKD Elektra Luhačovice?