Hlavním cílem této bakalářské práce, která má název analýza konkurence, je především poukázat na rostoucí význam pojmu konkurenceschopnost na rozsáhlém evropském trhu. Práce se nejprve tímto tématem zabývá na teoretické úrovni, kde hlavním krokem je shromáždění informací z odborné literatury týkající se dané problematiky. Následuje praktická část obsahující charakteristiku firmy a jejich konkurentů, dále pak analýzy a srovnání s konkurenčními firmami. Na závěr jsou navržena doporučení, jak je možné zvýšit konkurenceschopnost na jednotném evropském trhu.
Anotace v angličtině
The main aim of this Bachelor thesis, which named analysis of competition is firstly refer to inreasing meaning of conception competitive advantage on the wide European market. Firstly we deal with of this topic on the theoretic level, where the main step is collection of information relevant to problems from qualification literature. After that follows practical part which contains characteristic of company and their competitors, then the analysis and compare with competitor’s companies. In conclusion there are propose recommendation how we can increase competitive advantage on the single European market.
Hlavním cílem této bakalářské práce, která má název analýza konkurence, je především poukázat na rostoucí význam pojmu konkurenceschopnost na rozsáhlém evropském trhu. Práce se nejprve tímto tématem zabývá na teoretické úrovni, kde hlavním krokem je shromáždění informací z odborné literatury týkající se dané problematiky. Následuje praktická část obsahující charakteristiku firmy a jejich konkurentů, dále pak analýzy a srovnání s konkurenčními firmami. Na závěr jsou navržena doporučení, jak je možné zvýšit konkurenceschopnost na jednotném evropském trhu.
Anotace v angličtině
The main aim of this Bachelor thesis, which named analysis of competition is firstly refer to inreasing meaning of conception competitive advantage on the wide European market. Firstly we deal with of this topic on the theoretic level, where the main step is collection of information relevant to problems from qualification literature. After that follows practical part which contains characteristic of company and their competitors, then the analysis and compare with competitor’s companies. In conclusion there are propose recommendation how we can increase competitive advantage on the single European market.
1. Prostudujte literární zdroje týkající se této problematiky.
2. Popište současný stav firmy a jejich konkurentů na trhu.
3. S využitím odborné literatury proveďte analýzu konkurence firmy ROLOFOL s. r. o.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literární zdroje týkající se této problematiky.
2. Popište současný stav firmy a jejich konkurentů na trhu.
3. S využitím odborné literatury proveďte analýzu konkurence firmy ROLOFOL s. r. o.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy.
Seznam doporučené literatury
[1] ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing zahraničního obchodu. Praha: Ekon Jihlava, 1997. 331 s. ISBN 80-86031-07-1.
[2] KOTLER, Philip. Marketing Management. Praha: Grada Publishig, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[3] PORTER, Michael E. Konkurenční výhoda. Praha: Victoria Publishing, 1993. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
[4] PORTER, Michael E. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha: Victoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing pro evropský trh. Praha: Grada Publishing, 2003. 272 s. ISBN 80-247-0422-6.
Seznam doporučené literatury
[1] ČICHOVSKÝ, Ludvík. Marketing zahraničního obchodu. Praha: Ekon Jihlava, 1997. 331 s. ISBN 80-86031-07-1.
[2] KOTLER, Philip. Marketing Management. Praha: Grada Publishig, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[3] PORTER, Michael E. Konkurenční výhoda. Praha: Victoria Publishing, 1993. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
[4] PORTER, Michael E. Konkurenční strategie: metody pro analýzu odvětví a konkurentů. Praha: Victoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing pro evropský trh. Praha: Grada Publishing, 2003. 272 s. ISBN 80-247-0422-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
-
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.:
1. Ze kterých objektivních údajů jste čerpala pro poziční mapu a matici BCG?
2. Jak může ovlivnit změna ekonomického prostředí v roce 2009 podnikání firmy ROLOFOL?