Cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a. s. (dále jen M&M Reality) a její následné vyhodnocení. Firma M&M Reality, i přesto, že je na realitním trhu poměrně krátkou dobu, si zakládá na dobrém jménu, profesionalitě, serióznosti a důvěryhodnosti. Tato společnost se snaží konkurenci nebrat v úvahu, a tak je pro mě výzvou zhodnotit konkurenční situaci na trhu realitních společností.
V teoretické části objasňuji pojmy, které souvisejí s tématem konkurence a její analýza.
V praktické části prezentuji firmu M&M Reality a zkoumám její postavení
v konkurenčním prostředí. Ve své práci vycházím z dostupné odborné literatury, internetových stránek a ostatních zdrojů, které jsou uvedeny v závěru v seznamu použité literatury.
V závěru se pak zabývám návrhy a doporučeními na základě analýzy
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor´s thesis is the competition analysis of M&M Reality Holding, a. s. company (in the following text just M&M Reality) and evaluation of it. M&M Reality company, in spite of quite short time in property market, pride on goodwill, professionalism, seriousness and trustworthiness. This company don´t want to take a competition as a important point of business and so it is for me challange to do competition analysis in market of property companies.
In theory part I bring out terms which are related to competition analysis. In practical part I present M&M Reality company and I spy into competition status. In my thesis I gatherfrom special literature, websites and the others which are at the close in the list of literature
out.
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu konkurenčního prostředí firmy M&M Reality Holding, a. s. (dále jen M&M Reality) a její následné vyhodnocení. Firma M&M Reality, i přesto, že je na realitním trhu poměrně krátkou dobu, si zakládá na dobrém jménu, profesionalitě, serióznosti a důvěryhodnosti. Tato společnost se snaží konkurenci nebrat v úvahu, a tak je pro mě výzvou zhodnotit konkurenční situaci na trhu realitních společností.
V teoretické části objasňuji pojmy, které souvisejí s tématem konkurence a její analýza.
V praktické části prezentuji firmu M&M Reality a zkoumám její postavení
v konkurenčním prostředí. Ve své práci vycházím z dostupné odborné literatury, internetových stránek a ostatních zdrojů, které jsou uvedeny v závěru v seznamu použité literatury.
V závěru se pak zabývám návrhy a doporučeními na základě analýzy
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor´s thesis is the competition analysis of M&M Reality Holding, a. s. company (in the following text just M&M Reality) and evaluation of it. M&M Reality company, in spite of quite short time in property market, pride on goodwill, professionalism, seriousness and trustworthiness. This company don´t want to take a competition as a important point of business and so it is for me challange to do competition analysis in market of property companies.
In theory part I bring out terms which are related to competition analysis. In practical part I present M&M Reality company and I spy into competition status. In my thesis I gatherfrom special literature, websites and the others which are at the close in the list of literature
out.
1. Prostudujte literaturu související s tématem práce.
2. Proveďte analýzu konkurenčního prostředí podniku M&M Reality Holding, a. s.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy porovnáním předností a nedostatků ovlivňující činnost podniku.
4. Na základě výsledků analýzy navrhněte vhodné doporučení pro firmu, která se vztahují ke zlepšení jejího konkurenčního postavení na trhu.
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte literaturu související s tématem práce.
2. Proveďte analýzu konkurenčního prostředí podniku M&M Reality Holding, a. s.
3. Zhodnoťte výsledky analýzy porovnáním předností a nedostatků ovlivňující činnost podniku.
4. Na základě výsledků analýzy navrhněte vhodné doporučení pro firmu, která se vztahují ke zlepšení jejího konkurenčního postavení na trhu.
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné praxi. 1. vyd. Praha: Computer press, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-85-5.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence na trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 96 s. ISBN 80-7169-536-X.
[4] TOMEK, G. VÁVROVÁ, V. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0053-0.
[5] url: www.mmreality.cz
Seznam doporučené literatury
[1] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné praxi. 1. vyd. Praha: Computer press, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-85-5.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada, 2001. 789 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] PŘIBOVÁ, M. Analýza konkurence na trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 96 s. ISBN 80-7169-536-X.
[4] TOMEK, G. VÁVROVÁ, V. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2001. ISBN 80-247-0053-0.
[5] url: www.mmreality.cz
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
-
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Hana Brišová:
1. Nebylo by pro firmu přínosem, pokud byste provedla analýzu konkurence podle postavení na trhu?
2. Můžete objasnit tvrzení o konkurenci M&M Reality a AAA Byty.cz?