Cílem diplomové práce '' Komunikační politika a návrh optimální komunikace firmy KALINA industries s.r.o.‘‘ je vytvořit projekt - komunikační plán firmy, který by měl sloužit ke zvýšení efektivity komunikace a tím i ke zvýšení objemu prodeje. Diplomová práce obsahuje teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části jsou definována specifika MKT a MK na B2B trzích. Praktická část obsahuje segmentaci a analýzu současné situace ve firmě z pohledu marketingových komunikací. Na základě výsledků analýzy navrhuje projektová část komunikační mix a komunikační kanály jednotlivých cílových skupin a součástí je také předpokládaný rozpočet na rok 2008.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis entitled ‘‘Communication policy and suggestion of optimal company communication of KALINA industries s.r.o.‘‘ is to make a project - communication plan of the company that should be served to increase the effectiveness of communication and the capacity of distribution. The diploma thesis includes the theoretical, practical and project part. The theoretical part defines the particularity of MKT and MK on the B2B markets. The practical part contains the segmentation and analysis of a contemporary situation in the company from the marketing communication perspective. On the basis of the analysis results, the project part suggests communication mix and communication canals of individual target groups and next part includes the supposed budget for the year 2008.
Klíčová slova
Komunikace, komunikační mix, segmentace, cílová skupina, osobní prodej, podpora prodeje, reklama, public relations.
Klíčová slova v angličtině
Communication, communication mix, segmentation, target group, personal distribution, support of the distribution, advertisment, public relations.
Rozsah průvodní práce
75
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce '' Komunikační politika a návrh optimální komunikace firmy KALINA industries s.r.o.‘‘ je vytvořit projekt - komunikační plán firmy, který by měl sloužit ke zvýšení efektivity komunikace a tím i ke zvýšení objemu prodeje. Diplomová práce obsahuje teoretickou, praktickou a projektovou část. V teoretické části jsou definována specifika MKT a MK na B2B trzích. Praktická část obsahuje segmentaci a analýzu současné situace ve firmě z pohledu marketingových komunikací. Na základě výsledků analýzy navrhuje projektová část komunikační mix a komunikační kanály jednotlivých cílových skupin a součástí je také předpokládaný rozpočet na rok 2008.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis entitled ‘‘Communication policy and suggestion of optimal company communication of KALINA industries s.r.o.‘‘ is to make a project - communication plan of the company that should be served to increase the effectiveness of communication and the capacity of distribution. The diploma thesis includes the theoretical, practical and project part. The theoretical part defines the particularity of MKT and MK on the B2B markets. The practical part contains the segmentation and analysis of a contemporary situation in the company from the marketing communication perspective. On the basis of the analysis results, the project part suggests communication mix and communication canals of individual target groups and next part includes the supposed budget for the year 2008.
Klíčová slova
Komunikace, komunikační mix, segmentace, cílová skupina, osobní prodej, podpora prodeje, reklama, public relations.
Klíčová slova v angličtině
Communication, communication mix, segmentation, target group, personal distribution, support of the distribution, advertisment, public relations.
Zásady pro vypracování
1. S využitím teoretických informačních zdrojů teoreticky definujete specifika MKT a MK na B2B trzích a identifikujte zásady strategie tvorby marketingového plánu na B2B trzích.
2. Charakterizujte cíle diplomové práce a formulujte hypotézy ve vztahu k zadanému tématu práce.
3. Analyzujte současnou situaci ve firmě z hlediska existence, využívání a efektivnosti marketingové strategie s využitím marketingových analýz ( charakterizované v teoretické části).
4. S využitím výsledků analýz navrhněte novou marketingovou strategii, určete a charakterizujte nové marketingové cíle, stanovte jejich realizaci v čase, určete zpětnou vazbu a způsob kontroly cílů.
5. Závěrem zhodnoťte splnění cílů, verifikujte hypotézy a stručně charakterizujte ekonomickou náročnost Vašich návrhů.
Zásady pro vypracování
1. S využitím teoretických informačních zdrojů teoreticky definujete specifika MKT a MK na B2B trzích a identifikujte zásady strategie tvorby marketingového plánu na B2B trzích.
2. Charakterizujte cíle diplomové práce a formulujte hypotézy ve vztahu k zadanému tématu práce.
3. Analyzujte současnou situaci ve firmě z hlediska existence, využívání a efektivnosti marketingové strategie s využitím marketingových analýz ( charakterizované v teoretické části).
4. S využitím výsledků analýz navrhněte novou marketingovou strategii, určete a charakterizujte nové marketingové cíle, stanovte jejich realizaci v čase, určete zpětnou vazbu a způsob kontroly cílů.
5. Závěrem zhodnoťte splnění cílů, verifikujte hypotézy a stručně charakterizujte ekonomickou náročnost Vašich návrhů.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., Marketing v otázkách a odpovědích, 1.vydání, Brno, CP Books, a.s., 2005, 130 s., ISBN: 80-251-0518-0
MAJARO, S., Základy marketingu, 1.vydání, Praha, Grada Publishing, spol. s r.o., 1996, 312 s., ISBN: 80-7169-297-2
FORET, M., Marketingová komunikace, 1.vydání, Brno, Computer Press,a.s., 2006, 443 s., ISBN: 80-251-1041-9
Vysekalová, J., Komárková, R., Psychologie reklamy, 1. vydání, Praha, Grada Publishing, spol. s r.o., 2001, 228 s., ISBN 80-247-9067-X
TELLIS, G.,J., Reklama a podpora prodeje, 1. vydání, Praha, Grada Publishing, spol. s r.o, 2000, 620 s., ISBN 80-7169-997-7
VÁŇA, P., Direct marketing v teorii a praxi, 2. vydání, Praha, SV, spol. s r.o., 2006, 127 s., ISBN 80-903726-1-9
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P., Marketing v otázkách a odpovědích, 1.vydání, Brno, CP Books, a.s., 2005, 130 s., ISBN: 80-251-0518-0
MAJARO, S., Základy marketingu, 1.vydání, Praha, Grada Publishing, spol. s r.o., 1996, 312 s., ISBN: 80-7169-297-2
FORET, M., Marketingová komunikace, 1.vydání, Brno, Computer Press,a.s., 2006, 443 s., ISBN: 80-251-1041-9
Vysekalová, J., Komárková, R., Psychologie reklamy, 1. vydání, Praha, Grada Publishing, spol. s r.o., 2001, 228 s., ISBN 80-247-9067-X
TELLIS, G.,J., Reklama a podpora prodeje, 1. vydání, Praha, Grada Publishing, spol. s r.o, 2000, 620 s., ISBN 80-7169-997-7
VÁŇA, P., Direct marketing v teorii a praxi, 2. vydání, Praha, SV, spol. s r.o., 2006, 127 s., ISBN 80-903726-1-9