Cílem diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti ''ZON‘‘ spol. s r.o. na trhu. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vyhledávání a uspořádání teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, to znamená charakteristika jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, komunikačního procesu, realizace marketingové komunikace, plánu marketingového výzkumu a projektu marketingové komunikace. Obsahem analytické části je analýza marketingové komunikace ''ZON‘‘ spol. s r.o. a analýza názorů veřejnosti na nealkoholický nápoj Cimo. Stanovení cílů v projektové části je dosaženo navrženými komunikačními nástroji, účinnost těchto nástrojů je následně měřena dle navržených možností měření účinnosti.
Annotation in English
The object of my diploma work is to draw up a project of marketing communication for betterment of the position of Cimo, a product of ''ZON‘‘ spol. s r.o., on the market. The theoretic part is focused on retrieval and systemization of the theoretic knowledge related to the given topic. It means characteristic of constituent instruments of marketing communication, communication process, and the realization of marketing communication, a plan of marketing research and a project of marketing communication. The conent of the analytical part is an analysis of the marketing communication of the company ''ZON‘‘ spol. s r.o. and an analysis of the public opinion about the nonalcoholic drink Cimo. The determinations of the targets in the project are met by suggested communication instruments. Effectiveness of these instruments is measured in accordance with the suggested ways of the effectiveness.
Keywords
marketingová komunikace, marketingový výzkum, projekt, "ZON" spol. s r.o.
Keywords in English
marketing communication, marketing research, project, "ZON" spol. s r.o.
Length of the covering note
89 s., 29 s. příloh
Language
AN
Annotation
Cílem diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti ''ZON‘‘ spol. s r.o. na trhu. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vyhledávání a uspořádání teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, to znamená charakteristika jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, komunikačního procesu, realizace marketingové komunikace, plánu marketingového výzkumu a projektu marketingové komunikace. Obsahem analytické části je analýza marketingové komunikace ''ZON‘‘ spol. s r.o. a analýza názorů veřejnosti na nealkoholický nápoj Cimo. Stanovení cílů v projektové části je dosaženo navrženými komunikačními nástroji, účinnost těchto nástrojů je následně měřena dle navržených možností měření účinnosti.
Annotation in English
The object of my diploma work is to draw up a project of marketing communication for betterment of the position of Cimo, a product of ''ZON‘‘ spol. s r.o., on the market. The theoretic part is focused on retrieval and systemization of the theoretic knowledge related to the given topic. It means characteristic of constituent instruments of marketing communication, communication process, and the realization of marketing communication, a plan of marketing research and a project of marketing communication. The conent of the analytical part is an analysis of the marketing communication of the company ''ZON‘‘ spol. s r.o. and an analysis of the public opinion about the nonalcoholic drink Cimo. The determinations of the targets in the project are met by suggested communication instruments. Effectiveness of these instruments is measured in accordance with the suggested ways of the effectiveness.
Keywords
marketingová komunikace, marketingový výzkum, projekt, "ZON" spol. s r.o.
Keywords in English
marketing communication, marketing research, project, "ZON" spol. s r.o.
Research Plan
Proveďte literární průzkum a na základě teoretických pramenů formulujte principy marketingové komunikace.
Zpracujte průzkum a analyzujte marketingovou komunikaci ZON spol. s r.o.
Objasněte analýzu vnímání výrobku Cimo potenciálními zákazníky.
Na základě výsledku provedeného průzkumu formulujte východiska pro projekt společnosti ZON spol. s r.o.
Vypracujte projekt marketingové komunikace společnosti ZON spol. s r.o. výrobku Cimo a navrhněte postup implementace do praxe.
Research Plan
Proveďte literární průzkum a na základě teoretických pramenů formulujte principy marketingové komunikace.
Zpracujte průzkum a analyzujte marketingovou komunikaci ZON spol. s r.o.
Objasněte analýzu vnímání výrobku Cimo potenciálními zákazníky.
Na základě výsledku provedeného průzkumu formulujte východiska pro projekt společnosti ZON spol. s r.o.
Vypracujte projekt marketingové komunikace společnosti ZON spol. s r.o. výrobku Cimo a navrhněte postup implementace do praxe.