První část diplomové práce je zpracována na základě literatury z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti podniku.Druhá část je zaměřena na charakteristiku firmy TON, a.s. v Bystřici pod Hostýnem a podrobnou analýzu současného stavu využití marketingové komunikace ve společnosti
V projektové části jsem uvedla svá vlastní doporučení a možnosti využití dalších způsobů komunikace. A to v oblasti vnitřního public relations, kde doporučuji vytvořit tiskovinu pro zaměstnance. V oblasti reklamy je to inzerát ve Zlatých stránkách s použitím barvy či častější inzerce v oborových časopisech. Další doporučení směřuje k využití nabízených prostor na zámku města Bystřice pod Hostýnem a umístit zde stálou expozici firemní produkce.
Projekt obsahuje rozpočet nákladů na komunikační aktivity, harmonogram prací a možná rizika.
Anotace v angličtině
The first part of this diploma work is made on the base of study the literature that was dealing with marketing communication and competitiveness. The second part of my work is target at analysis of current situation of marketing communication in the company TON in Bystrice pod Hostynem and also the description of the company.
In the third, project, part of my diplomacy work I recommended possibilities of using another communicating activities such as periodical communication in the branch magazines in the Czech Republic or advertisement in red color. I recommended to edit the newsletter for the company employees. I also recommended to take the advantage of the place in the castle in Bystrice pod Hostynem and to situate the exposition of the company products there.
The project contains real costs of proposal implements in the marketing communication and at the end of the work there are the benefits and the risks of this project appreciated there.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, konkurenceschopnost, konkurence, komunikační strategie, marketingové nástroje, komunikační mix, reklama, public relations, osobní prodej, podpora prodeje, direct marketing, media.
Klíčová slova v angličtině
marketing, communication, competitiveness, strategy, marketing tools, advertising, public relations, sales promotion, direct marketing, communicating activities.
Rozsah průvodní práce
90 s.
Jazyk
CZ
Anotace
První část diplomové práce je zpracována na základě literatury z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti podniku.Druhá část je zaměřena na charakteristiku firmy TON, a.s. v Bystřici pod Hostýnem a podrobnou analýzu současného stavu využití marketingové komunikace ve společnosti
V projektové části jsem uvedla svá vlastní doporučení a možnosti využití dalších způsobů komunikace. A to v oblasti vnitřního public relations, kde doporučuji vytvořit tiskovinu pro zaměstnance. V oblasti reklamy je to inzerát ve Zlatých stránkách s použitím barvy či častější inzerce v oborových časopisech. Další doporučení směřuje k využití nabízených prostor na zámku města Bystřice pod Hostýnem a umístit zde stálou expozici firemní produkce.
Projekt obsahuje rozpočet nákladů na komunikační aktivity, harmonogram prací a možná rizika.
Anotace v angličtině
The first part of this diploma work is made on the base of study the literature that was dealing with marketing communication and competitiveness. The second part of my work is target at analysis of current situation of marketing communication in the company TON in Bystrice pod Hostynem and also the description of the company.
In the third, project, part of my diplomacy work I recommended possibilities of using another communicating activities such as periodical communication in the branch magazines in the Czech Republic or advertisement in red color. I recommended to edit the newsletter for the company employees. I also recommended to take the advantage of the place in the castle in Bystrice pod Hostynem and to situate the exposition of the company products there.
The project contains real costs of proposal implements in the marketing communication and at the end of the work there are the benefits and the risks of this project appreciated there.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, konkurenceschopnost, konkurence, komunikační strategie, marketingové nástroje, komunikační mix, reklama, public relations, osobní prodej, podpora prodeje, direct marketing, media.
Klíčová slova v angličtině
marketing, communication, competitiveness, strategy, marketing tools, advertising, public relations, sales promotion, direct marketing, communicating activities.
Zásady pro vypracování
Proveďte rozbor literárních pramenů vztahujících se k marketingové komunikaci a konkurenceschopnosti firem.
Proveďte analýzu současného stavu využití marketingové komunikace ve firmě TON, a. s.
Zhodnoťte postavení firmy TON, a. s. na svých současných trzích.
Navrhněte projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy TON, a. s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Zásady pro vypracování
Proveďte rozbor literárních pramenů vztahujících se k marketingové komunikaci a konkurenceschopnosti firem.
Proveďte analýzu současného stavu využití marketingové komunikace ve firmě TON, a. s.
Zhodnoťte postavení firmy TON, a. s. na svých současných trzích.
Navrhněte projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy TON, a. s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Seznam doporučené literatury
[1] ALSBURY, A., ROS, J. Marketing – to nejlepší z praxe. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-617-9
[2] DROZD, J. Podnikatelský záměr, podnikové informace 2003.
[3] FORET,M., PROCHÁZKA,P. VACULÍK,J. Marketingové základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-558
[4] HORÁKOVÁ,I.Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada a.s., 2001. ISBN 80-85424-83-5
[5] HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D. Strategie firemní komunikace.1. vyd. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-85943-99-9
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
[1] ALSBURY, A., ROS, J. Marketing – to nejlepší z praxe. Praha: Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-617-9
[2] DROZD, J. Podnikatelský záměr, podnikové informace 2003.
[3] FORET,M., PROCHÁZKA,P. VACULÍK,J. Marketingové základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-558
[4] HORÁKOVÁ,I.Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada a.s., 2001. ISBN 80-85424-83-5
[5] HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D. Strategie firemní komunikace.1. vyd. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-85943-99-9
další dle doporučení vedoucího diplomové práce