Bakalářská práce pojednává o problematice týkající se studijního stylu a efektivnosti učení u žáků různých věkových skupin. Teoretická část objasňuje pojmy jako je učení, kognitivní a studijní styl a rozebírá různé druhy stylů učení. Zabývá se diagnostikou a ovlivňováním stylů učení a předkládá možné činitele ovlivňující efektivnost učení. Výzkumná část si všímá rozdílů v preferencích při učení mezi muži a ženami a mezi různými věkovými skupinami.
Anotace v angličtině
The thesis deals with issues related to learning style and effectiveness of learning for pupils of different age groups. The theoretical part explains concepts such as learning, cognitive and learning style, and discusses the different types of learning styles. It deals with the diagnosis and influence of learning styles, and presents possible factors influencing the effectiveness of learning. Research takes note of differences in learning preferences between men and women and between different age groups.
Bakalářská práce pojednává o problematice týkající se studijního stylu a efektivnosti učení u žáků různých věkových skupin. Teoretická část objasňuje pojmy jako je učení, kognitivní a studijní styl a rozebírá různé druhy stylů učení. Zabývá se diagnostikou a ovlivňováním stylů učení a předkládá možné činitele ovlivňující efektivnost učení. Výzkumná část si všímá rozdílů v preferencích při učení mezi muži a ženami a mezi různými věkovými skupinami.
Anotace v angličtině
The thesis deals with issues related to learning style and effectiveness of learning for pupils of different age groups. The theoretical part explains concepts such as learning, cognitive and learning style, and discusses the different types of learning styles. It deals with the diagnosis and influence of learning styles, and presents possible factors influencing the effectiveness of learning. Research takes note of differences in learning preferences between men and women and between different age groups.