Reklamace Dotýkají se nás každý den. Způsob jejich řešení a nové trendy v České republice. Sociologické šetření, které nás provází druhou kapitolou, má za úkol poukázat na měnící se společnost. Výsledky šetření a komparace se způsobem řešení reklamací v roce 1978.
Anotace v angličtině
Claims Claims are in our lives every day. The way to deal with them and new trends in Czech Republic. Mission of the sociological survey which takes us through the secondchapter is to point at changing society.Results of the survey and comparison with a way of dealing with claims in 1978.
Klíčová slova
Reklamace, mediátor, ochrana spotřebitele, občanský zákoník, Evropská unie, česká obchodní inspekce, rozhodčí řízení, právní vědomí, záruka, hmotná potřeba občana.
Klíčová slova v angličtině
Claims, transmitter substance, consumer protection, Civil Code, Europien union, Czech commercial inspection, arbitration procedure, legal conscience, warranty, material need national.
Rozsah průvodní práce
47 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Reklamace Dotýkají se nás každý den. Způsob jejich řešení a nové trendy v České republice. Sociologické šetření, které nás provází druhou kapitolou, má za úkol poukázat na měnící se společnost. Výsledky šetření a komparace se způsobem řešení reklamací v roce 1978.
Anotace v angličtině
Claims Claims are in our lives every day. The way to deal with them and new trends in Czech Republic. Mission of the sociological survey which takes us through the secondchapter is to point at changing society.Results of the survey and comparison with a way of dealing with claims in 1978.
Klíčová slova
Reklamace, mediátor, ochrana spotřebitele, občanský zákoník, Evropská unie, česká obchodní inspekce, rozhodčí řízení, právní vědomí, záruka, hmotná potřeba občana.
Klíčová slova v angličtině
Claims, transmitter substance, consumer protection, Civil Code, Europien union, Czech commercial inspection, arbitration procedure, legal conscience, warranty, material need national.