V bakalářské práci, jsem se zaměřila především na děti, které mají určitý handicap v oblasti výchovy a vzdělávání. Práci jsem rozdělila do čtyř částí. V první z nich, vysvětluji základní pojmy a definice, zabývám se podrobněji jednotlivými SPU. Druhá část obsahuje diagnostiku, také reedukaci, kompenzaci, rehabilitaci a integraci SPU. V třetí části jsem se zaměřila na rodinu a dítě, spolupráci školy a rodiny a na individuální vzdělávací program. Ve čtvrté části jsem provedla strukturovaný rozhovor se školním psychologem na brněnském gymnáziu Integra.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I target the kids that have some kind of an handicap in the pedagogy and education area. My work is separated into four parts. At first one I explain basic concepts and definition and I deal with individual SM. The second part is about diagnostics, reeducations, compensation, retrieval and integration SM. In the third part I target the family and child, cooperation of school and family and the individual learning process. The fourth part includes structured conversation with the school psychologist from secondary school Integra.
Klíčová slova
specifické poruchy učení a chování, dyslexie, dysgrafie, diagnostika, kompenzace, reedukace, integrace, spolupráce školy a rodiny, individuální vzdělávací program
Klíčová slova v angličtině
specific malfunctions, dyslexia, echographia, diagnostics, compenzations, reedukations, integrations, cooperation of scholl and family, individual learning program
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
V bakalářské práci, jsem se zaměřila především na děti, které mají určitý handicap v oblasti výchovy a vzdělávání. Práci jsem rozdělila do čtyř částí. V první z nich, vysvětluji základní pojmy a definice, zabývám se podrobněji jednotlivými SPU. Druhá část obsahuje diagnostiku, také reedukaci, kompenzaci, rehabilitaci a integraci SPU. V třetí části jsem se zaměřila na rodinu a dítě, spolupráci školy a rodiny a na individuální vzdělávací program. Ve čtvrté části jsem provedla strukturovaný rozhovor se školním psychologem na brněnském gymnáziu Integra.
Anotace v angličtině
In my bachelor thesis I target the kids that have some kind of an handicap in the pedagogy and education area. My work is separated into four parts. At first one I explain basic concepts and definition and I deal with individual SM. The second part is about diagnostics, reeducations, compensation, retrieval and integration SM. In the third part I target the family and child, cooperation of school and family and the individual learning process. The fourth part includes structured conversation with the school psychologist from secondary school Integra.
Klíčová slova
specifické poruchy učení a chování, dyslexie, dysgrafie, diagnostika, kompenzace, reedukace, integrace, spolupráce školy a rodiny, individuální vzdělávací program
Klíčová slova v angličtině
specific malfunctions, dyslexia, echographia, diagnostics, compenzations, reedukations, integrations, cooperation of scholl and family, individual learning program