Téma práce: Nejčastější sociálně-patologické jevy v prostředí dětského domova se školou a možnosti řešení Cíl práce: 1) Vysvětlit pojmy této práce 2) Popsat a seznámit s jednotlivými poruchami chování 3) Upozornit na sociálně-patologické chování dětí a mládeže 4) Prevence sociálně-patologických jevů mládeže a možnosti jejich řešení Metody práce: Práce s literaturou a dotazníkové šetření Očekávané výstupy: 1) Prezentace termínů na základě práce s literaturou 2) Seznámení s různými sociálně-patologickými jevy 3) Přehled názorů mládeže v DDŠ pomocí dotazníků 4) Možnosti řešení a prevence sociálně-patologických jevů u dětí a mládeže.
Anotace v angličtině
Work topic: Most frequent social pathologies in setting of children´s home with school and possibilities how to solve them. Work objectives: 1) Make clear notions mentioned in this work 2) Describe individual behavioral disturbance 3) Draw the attention to socio-pathological behavior children and teenagers 4) Prevention social pathologies children and teenagers and possibilities how to solve them Work methods: Work with literature and questionnaire. Expected data output: 1) Presentation terms on the basis of work with professional literature 2) Describe various social pathologies 3) List of opinnions teenagers in children´s home with school made by interrogatory 4) Possibilities how to solve and prevent social pathologies by children and teenagers.
Klíčová slova
Sociálně-patologické jevy, volnočasové aktivity, poruchy chování, kriminalita mládeže.
Klíčová slova v angličtině
Social pathologies, Leisure activities, Conduct disorders, Juvenile delinquency.
Rozsah průvodní práce
49 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Téma práce: Nejčastější sociálně-patologické jevy v prostředí dětského domova se školou a možnosti řešení Cíl práce: 1) Vysvětlit pojmy této práce 2) Popsat a seznámit s jednotlivými poruchami chování 3) Upozornit na sociálně-patologické chování dětí a mládeže 4) Prevence sociálně-patologických jevů mládeže a možnosti jejich řešení Metody práce: Práce s literaturou a dotazníkové šetření Očekávané výstupy: 1) Prezentace termínů na základě práce s literaturou 2) Seznámení s různými sociálně-patologickými jevy 3) Přehled názorů mládeže v DDŠ pomocí dotazníků 4) Možnosti řešení a prevence sociálně-patologických jevů u dětí a mládeže.
Anotace v angličtině
Work topic: Most frequent social pathologies in setting of children´s home with school and possibilities how to solve them. Work objectives: 1) Make clear notions mentioned in this work 2) Describe individual behavioral disturbance 3) Draw the attention to socio-pathological behavior children and teenagers 4) Prevention social pathologies children and teenagers and possibilities how to solve them Work methods: Work with literature and questionnaire. Expected data output: 1) Presentation terms on the basis of work with professional literature 2) Describe various social pathologies 3) List of opinnions teenagers in children´s home with school made by interrogatory 4) Possibilities how to solve and prevent social pathologies by children and teenagers.
Klíčová slova
Sociálně-patologické jevy, volnočasové aktivity, poruchy chování, kriminalita mládeže.
Klíčová slova v angličtině
Social pathologies, Leisure activities, Conduct disorders, Juvenile delinquency.