Clem diplomové práce je zhodnocení efektivity nabídkového letáku PROTON pomocí dotazníkového průzkumu. Na základě závěrů vyplývajících z vyhodnocení dotazníků je firmě navržena možnost zlepšení konkurenčního postavení na trhu prostřednictvím zavedení věrnostního programu pro zákazníky, a to partnerstvím v již existujícím věrnostním programu RENOME.
Anotace v angličtině
The subject of graduation theses is appreciation effectiveness of supply leaflet PROTON by the questionnaire research. In the terms of questionnaire result there is proposition possibility improvement of competitive position in the market-place - application of program for loyal consumer. It is partnership with already going program for loyal consumer - program RENOME:
Klíčová slova
Propagační prostředky, leták, HP TTONIC, HPONLINE, větnostní program, PROTON
Klíčová slova v angličtině
leaflet, HP TRONIC, HPONLINE, program for loyal consumers, PROTON
Rozsah průvodní práce
84 s, 7 s příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Clem diplomové práce je zhodnocení efektivity nabídkového letáku PROTON pomocí dotazníkového průzkumu. Na základě závěrů vyplývajících z vyhodnocení dotazníků je firmě navržena možnost zlepšení konkurenčního postavení na trhu prostřednictvím zavedení věrnostního programu pro zákazníky, a to partnerstvím v již existujícím věrnostním programu RENOME.
Anotace v angličtině
The subject of graduation theses is appreciation effectiveness of supply leaflet PROTON by the questionnaire research. In the terms of questionnaire result there is proposition possibility improvement of competitive position in the market-place - application of program for loyal consumer. It is partnership with already going program for loyal consumer - program RENOME:
Klíčová slova
Propagační prostředky, leták, HP TTONIC, HPONLINE, větnostní program, PROTON
Klíčová slova v angličtině
leaflet, HP TRONIC, HPONLINE, program for loyal consumers, PROTON
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny v oblasti nabídkových letáků.
Formulujte teoretická východiska pro analýzu efektivity nabídkového letáku firmy HP TRONIC, s r.o.
Zpracujte charakteristiku firmy, nabídkového letáku, na základě dotazování zpracujte analýzu nabídkového letáku.
Na základě analýz ověřte platnost pracovních hypotéz, formulujte závěry, případná doporučení vedoucí k vyšší efektivitě nabídkového letáku firmy HP TRONIC, s r.o.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny v oblasti nabídkových letáků.
Formulujte teoretická východiska pro analýzu efektivity nabídkového letáku firmy HP TRONIC, s r.o.
Zpracujte charakteristiku firmy, nabídkového letáku, na základě dotazování zpracujte analýzu nabídkového letáku.
Na základě analýz ověřte platnost pracovních hypotéz, formulujte závěry, případná doporučení vedoucí k vyšší efektivitě nabídkového letáku firmy HP TRONIC, s r.o.
Seznam doporučené literatury
1.Pospíšil, P. Efektivní public relations a media relations. 1. vyd. Praha, Computers Press 2002. Počet stran 153. ISBN 80-7226-823-6
2.Disman, M. Jak se vyrábí sociologická znalost. Dotisk 3. vyd. Praha, Karolinum 2002. Počet stran 374. ISBN 80-246-0139-7
3.Kotler, P. Marketing Management. 3. vyd. Praha, Victoria Publishing 1997. Počet stran 415. ISBN 80-85605-08-2
4.Nagyová, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha, VOX 1999. Počet stran 150. ISBN 80-86324-00-1
5.Black, S. Nejúčinnější propagace. 1. vyd. Praha, Grada Publishing 1994. Počet stran 208. ISBN 80-7196-106-2
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
1.Pospíšil, P. Efektivní public relations a media relations. 1. vyd. Praha, Computers Press 2002. Počet stran 153. ISBN 80-7226-823-6
2.Disman, M. Jak se vyrábí sociologická znalost. Dotisk 3. vyd. Praha, Karolinum 2002. Počet stran 374. ISBN 80-246-0139-7
3.Kotler, P. Marketing Management. 3. vyd. Praha, Victoria Publishing 1997. Počet stran 415. ISBN 80-85605-08-2
4.Nagyová, J. Marketingová komunikace není pouze reklama. 1. vyd. Praha, VOX 1999. Počet stran 150. ISBN 80-86324-00-1
5.Black, S. Nejúčinnější propagace. 1. vyd. Praha, Grada Publishing 1994. Počet stran 208. ISBN 80-7196-106-2
další dle doporučení vedoucího diplomové práce