Téma diplomové práce zní: Projekt zvýšení úrovně marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín, a.s. Diplomová práce obsahuje dvě stěžejní části, teoretickou a praktickou část.
Dále jsou zde zpracovány teoretické poznatky o marketingovém průzkumu a SWOT analýze, které jsou aplikovány v praktické části diplomové práce.
Stěžejními oblastmi praktické části diplomové práce jsou zhodnocení úrovně jednotlivých nástrojů marketingové komunikace ve společnosti ČSAD Hodonín, a.s . Dále v této části jsou interpretovány výsledky marketingových průzkumů, týkajících se vnitřní a vnější marketingové komunikace firmy. Zjištěné nedostatky týkající se marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín, a.s.se staly východiskem pro projektování. Následně jsou v diplomové práci firmě nabídnuty projekty,zvyšující úroveň marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín, a.s.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is: Project of improving marketing communication in company ČSAD Hodonín, a.s. The diploma thesis consists of two main parts, theoretical and practical .
Next the theoretical knowledge of marketing research and SWOT analysis is processed here and used in the practical part of the diploma thesis.
Of the practical part of the diploma thesis, the evaluation of the standard of individual marketing communication instruments in company ČSAD Hodonín, a.s. is the most important. Further in this part there are interpreted the results of marketing research, concerning the internal and external marketing communication in company.
Determined drawbacks, connected with the marketing communication in company ČSAD Hodonín, a.s., became the subject of projecting.
The diploma thesis also offers some projects, improving the marketing communication in company ČSAD Hodonín, a.s.
Klíčová slova
marketing, nástroje marketingové komunikace,akciová společnost ČSAD Hodonín,marketingový výzkum, zákazník, zaměstnanec
Klíčová slova v angličtině
marketing, instruments of marketing communication,
joint-stock company ČSAD Hodonín, marketing research, customer, employee
Rozsah průvodní práce
90 s., 17 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Téma diplomové práce zní: Projekt zvýšení úrovně marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín, a.s. Diplomová práce obsahuje dvě stěžejní části, teoretickou a praktickou část.
Dále jsou zde zpracovány teoretické poznatky o marketingovém průzkumu a SWOT analýze, které jsou aplikovány v praktické části diplomové práce.
Stěžejními oblastmi praktické části diplomové práce jsou zhodnocení úrovně jednotlivých nástrojů marketingové komunikace ve společnosti ČSAD Hodonín, a.s . Dále v této části jsou interpretovány výsledky marketingových průzkumů, týkajících se vnitřní a vnější marketingové komunikace firmy. Zjištěné nedostatky týkající se marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín, a.s.se staly východiskem pro projektování. Následně jsou v diplomové práci firmě nabídnuty projekty,zvyšující úroveň marketingové komunikace společnosti ČSAD Hodonín, a.s.
Anotace v angličtině
The diploma thesis is: Project of improving marketing communication in company ČSAD Hodonín, a.s. The diploma thesis consists of two main parts, theoretical and practical .
Next the theoretical knowledge of marketing research and SWOT analysis is processed here and used in the practical part of the diploma thesis.
Of the practical part of the diploma thesis, the evaluation of the standard of individual marketing communication instruments in company ČSAD Hodonín, a.s. is the most important. Further in this part there are interpreted the results of marketing research, concerning the internal and external marketing communication in company.
Determined drawbacks, connected with the marketing communication in company ČSAD Hodonín, a.s., became the subject of projecting.
The diploma thesis also offers some projects, improving the marketing communication in company ČSAD Hodonín, a.s.
Klíčová slova
marketing, nástroje marketingové komunikace,akciová společnost ČSAD Hodonín,marketingový výzkum, zákazník, zaměstnanec
Klíčová slova v angličtině
marketing, instruments of marketing communication,
joint-stock company ČSAD Hodonín, marketing research, customer, employee
Zásady pro vypracování
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky o marketingové komunikaci.
Analyzujte současný stav a úroveň nástrojů marketingové komunikace ve společnosti ČSAD Hodonín, a.s.
Navrhněte projekt marketingové komunikace.
Zhodnoťte přínos navrženého projektu.
Zásady pro vypracování
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky o marketingové komunikaci.
Analyzujte současný stav a úroveň nástrojů marketingové komunikace ve společnosti ČSAD Hodonín, a.s.
Navrhněte projekt marketingové komunikace.
Zhodnoťte přínos navrženého projektu.