Tématem diplomové práce je marketingová komunikace společnosti Lázně Velké Losiny s cílem navrhnout projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část shrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu služeb, cestovního ruchu a lázeňství s důrazem na marketingovou komunikaci. Druhá praktická část zahrnuje analytickou a projektovou část. V analytické části je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti Lázně Velké Losiny a analýza vnímání marketingové komunikace veřejností. Tyto dvě analýzy slouží jako podklad pro vypracování projektové části. V projektu jsou navrženy následující nástroje marketingové komunikace - reklama, podpora prodeje, public relations. V závěru práce je provedeno zhodnocení přínosů a rizik projektu.
Anotace v angličtině
The item of this master thesis is marketing communication in the company Lázně Velké Losiny. The thesis is divided in two parts. First theoretical part covers the theoretic piece of knowledge of the marketing services, the tourist and the spa activities with emphasis on marketing communication. Second practical part covers the analytical part and the project part. In the analytical part is effected the analysis of actual situation marketing communication in the company Lázně Velké Losiny and the analysis of sensation marketing communication of the general public. These analyses serve as basis for the elaboration project part. The aim of the project is suggest improvement of marketing communication in the company. In the project are designed following instruments of marketing communication - advertising, sales promotion, public relations. Finally, there are evaluated the benefits and the risks of the project in this thesis.
Klíčová slova
analýza, diplomová práce, marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, projekt, reklama, služby, cíl, společnost Lázně Velké Losiny, zlepšení
Klíčová slova v angličtině
analyse, master thesis, marketing communication, project, company Lázně Velké Losiny, aim, improvement
Rozsah průvodní práce
95 s., 11s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem diplomové práce je marketingová komunikace společnosti Lázně Velké Losiny s cílem navrhnout projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí. První teoretická část shrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu služeb, cestovního ruchu a lázeňství s důrazem na marketingovou komunikaci. Druhá praktická část zahrnuje analytickou a projektovou část. V analytické části je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti Lázně Velké Losiny a analýza vnímání marketingové komunikace veřejností. Tyto dvě analýzy slouží jako podklad pro vypracování projektové části. V projektu jsou navrženy následující nástroje marketingové komunikace - reklama, podpora prodeje, public relations. V závěru práce je provedeno zhodnocení přínosů a rizik projektu.
Anotace v angličtině
The item of this master thesis is marketing communication in the company Lázně Velké Losiny. The thesis is divided in two parts. First theoretical part covers the theoretic piece of knowledge of the marketing services, the tourist and the spa activities with emphasis on marketing communication. Second practical part covers the analytical part and the project part. In the analytical part is effected the analysis of actual situation marketing communication in the company Lázně Velké Losiny and the analysis of sensation marketing communication of the general public. These analyses serve as basis for the elaboration project part. The aim of the project is suggest improvement of marketing communication in the company. In the project are designed following instruments of marketing communication - advertising, sales promotion, public relations. Finally, there are evaluated the benefits and the risks of the project in this thesis.
Klíčová slova
analýza, diplomová práce, marketingová komunikace, nástroje marketingové komunikace, projekt, reklama, služby, cíl, společnost Lázně Velké Losiny, zlepšení
Klíčová slova v angličtině
analyse, master thesis, marketing communication, project, company Lázně Velké Losiny, aim, improvement
Zásady pro vypracování
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace v Lázních Velké Losiny.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt marketingové komunikace v Lázních Velké Losiny.
Zhodnoťte přínosy projektu.
Zásady pro vypracování
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace v Lázních Velké Losiny.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt marketingové komunikace v Lázních Velké Losiny.
Zhodnoťte přínosy projektu.