Předložená bakalářská práce se zabývala problematikou vzdělávání nově přijatých příslušníků Vězeňské služby České republiky, které probíhá formou nástupního kurzu. Cílem práce bylo zjistit, zda teoretické znalosti a dovednosti získané během Základní odborné přípravy pro příslušníky VS ČR mají přínos pro praxi.
Nedílnou součástí práce je šetření, ve kterém jsou popsány použité metody, popis zkoumaného vzorku, průběh šetření a interpretace jeho výsledků.
Anotace v angličtině
This bachelor work deals with some problems of basic education of prison staff - initial courses and training of new prison guards. The aim af this work was to answer how are new emploees trained for their duties and their professional skills.
The practical part describes our own research of educition new emploees in Institute of EducationIn of Prisaon Service of the Czech Republic.
Prison service, organization, management, member of guard, education, basic education, initial courses and training, lifelong education, no-standardized questionnaire.
Rozsah průvodní práce
51 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Předložená bakalářská práce se zabývala problematikou vzdělávání nově přijatých příslušníků Vězeňské služby České republiky, které probíhá formou nástupního kurzu. Cílem práce bylo zjistit, zda teoretické znalosti a dovednosti získané během Základní odborné přípravy pro příslušníky VS ČR mají přínos pro praxi.
Nedílnou součástí práce je šetření, ve kterém jsou popsány použité metody, popis zkoumaného vzorku, průběh šetření a interpretace jeho výsledků.
Anotace v angličtině
This bachelor work deals with some problems of basic education of prison staff - initial courses and training of new prison guards. The aim af this work was to answer how are new emploees trained for their duties and their professional skills.
The practical part describes our own research of educition new emploees in Institute of EducationIn of Prisaon Service of the Czech Republic.