Bakalářská práce je zaměřena na poznávání a výchovu psychomotoricky instabilních dětí. Teoretická část se zabývá historií problému a teoretickými východisky. Empirická část je zaměřena na výzkum mezi učiteli a rodiči instabilních dětí a příklady z praxe.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is focused on recognition and education of psychomotoricaly instable children. Theoretic part deals with the history of problem and theoretical solutions. Experimental part is aimed at research carried out among teachers and parents of psychomotoricaly instable children, and practical examples.
Klíčová slova
Psychomotorická instabilita, hyperaktivita, LMD (lehká mozková dysfunkce), ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)-porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou, ADD (Attention Deficit Disorder) - porucha pozornosti bez hyperaktivity, dificility, psychomotorika.
Bakalářská práce je zaměřena na poznávání a výchovu psychomotoricky instabilních dětí. Teoretická část se zabývá historií problému a teoretickými východisky. Empirická část je zaměřena na výzkum mezi učiteli a rodiči instabilních dětí a příklady z praxe.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis is focused on recognition and education of psychomotoricaly instable children. Theoretic part deals with the history of problem and theoretical solutions. Experimental part is aimed at research carried out among teachers and parents of psychomotoricaly instable children, and practical examples.
Klíčová slova
Psychomotorická instabilita, hyperaktivita, LMD (lehká mozková dysfunkce), ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)-porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou, ADD (Attention Deficit Disorder) - porucha pozornosti bez hyperaktivity, dificility, psychomotorika.