Práce je zaměřena na charakteristiku reklamy a její vývoj. Zabývá se etikou reklamy a její regulací zákonem. Popisuje vliv reklamy na společnost a její cílové skupiny. Zmiňuje se o existenci reklamy sociální a globalizaci v reklamě. Jako další jsou zde uvedeny výsledky průzkumu, který byl zaměřen na vnímání reklamy mládeží.
Anotace v angličtině
The presented work is focused on characterization of advertisement and its developement. It deals with morality of advertisement and its control by law. It describes the impact of advertisement on human society and its target groups. The thesis mentions existence of social advertisement and globalization in advertisement. In addition there are introduced outcomes of a survey focused on youth´s perception of advertisement.
Klíčová slova
Reklama, sociální reklama, média, cílová skupina, výrobce, spotřebitel, etika, sponzorování, působení, vliv, reklamní agentury, globalizace.
Práce je zaměřena na charakteristiku reklamy a její vývoj. Zabývá se etikou reklamy a její regulací zákonem. Popisuje vliv reklamy na společnost a její cílové skupiny. Zmiňuje se o existenci reklamy sociální a globalizaci v reklamě. Jako další jsou zde uvedeny výsledky průzkumu, který byl zaměřen na vnímání reklamy mládeží.
Anotace v angličtině
The presented work is focused on characterization of advertisement and its developement. It deals with morality of advertisement and its control by law. It describes the impact of advertisement on human society and its target groups. The thesis mentions existence of social advertisement and globalization in advertisement. In addition there are introduced outcomes of a survey focused on youth´s perception of advertisement.
Klíčová slova
Reklama, sociální reklama, média, cílová skupina, výrobce, spotřebitel, etika, sponzorování, působení, vliv, reklamní agentury, globalizace.