Diplomová práce je zaměřena na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, jejichž potřeby pramení z jejich postižení (rozumového, smyslového, tělesného, sociálního) a souběžně se u nich vyskytne specifická porucha učení, která se promítá do sféry sociální i pedagogické. Práce je věnována teorii o příčinách,vzniku, diagnostice, reedukaci specifických poruch učení a zjištění rodinných a školních faktorů, které ovlivňují reedukační procesy u těchto žáků.
Anotace v angličtině
This diploma´s thesis deals with education of the pupils with special educational whose needs spring their handicap of sens, rational.social and paralely to handicap is found special defekt of education, which interfere in the social and pedagogical spere.
This work is about theory of cause, rise, reeducation special defect of education and aboud finding out family and school factors, which affect reeducated processes of those pupils.
Klíčová slova
Integrativní vzdělávání, legislativní podmínky, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, specifické poruchy učení, postižení, diagnostika, metody reedukace, socializace, problémová rodina, škola, školní klima, učitel, spolupráce, neúspěšnost, výchova, budoucnost.
Klíčová slova v angličtině
Integrative education, law conditions, pupis with special defect of education, special needs, defckt, methods of education, problem familie, school, teachers, cooperation,unsuccessful.
Rozsah průvodní práce
70 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, jejichž potřeby pramení z jejich postižení (rozumového, smyslového, tělesného, sociálního) a souběžně se u nich vyskytne specifická porucha učení, která se promítá do sféry sociální i pedagogické. Práce je věnována teorii o příčinách,vzniku, diagnostice, reedukaci specifických poruch učení a zjištění rodinných a školních faktorů, které ovlivňují reedukační procesy u těchto žáků.
Anotace v angličtině
This diploma´s thesis deals with education of the pupils with special educational whose needs spring their handicap of sens, rational.social and paralely to handicap is found special defekt of education, which interfere in the social and pedagogical spere.
This work is about theory of cause, rise, reeducation special defect of education and aboud finding out family and school factors, which affect reeducated processes of those pupils.
Klíčová slova
Integrativní vzdělávání, legislativní podmínky, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, specifické poruchy učení, postižení, diagnostika, metody reedukace, socializace, problémová rodina, škola, školní klima, učitel, spolupráce, neúspěšnost, výchova, budoucnost.
Klíčová slova v angličtině
Integrative education, law conditions, pupis with special defect of education, special needs, defckt, methods of education, problem familie, school, teachers, cooperation,unsuccessful.