Diplomová práce s názvem ''Manipulativní působení reklamy‘‘ je především přehledem toho co je reklama, jaké jsou druhy reklamy a jaké jsou a kde všude se uplatňují reklamní triky. Dobře udělaná propagace dokáže ovlivnit chování člověka. A této skutečnosti využívají i média, která jsou nejen nositeli, ale i zdrojem reklamy.
Anotace v angličtině
Extended essay named ''Manipulative effection of advertisement is above all the view of what does it mean advertisement, which are its types and which are advertising tricks and where are they used. Well made publicity can influence human behaviour. Of this fact make the best the massmedia, which are not only bearer, but also source of advertisement.
Klíčová slova
reklama, manipulace, propagace, reklamní triky, public relations, média
Klíčová slova v angličtině
advertisement, manipulation, publicity, advertising tricks, public relations, massmedia
Rozsah průvodní práce
93 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce s názvem ''Manipulativní působení reklamy‘‘ je především přehledem toho co je reklama, jaké jsou druhy reklamy a jaké jsou a kde všude se uplatňují reklamní triky. Dobře udělaná propagace dokáže ovlivnit chování člověka. A této skutečnosti využívají i média, která jsou nejen nositeli, ale i zdrojem reklamy.
Anotace v angličtině
Extended essay named ''Manipulative effection of advertisement is above all the view of what does it mean advertisement, which are its types and which are advertising tricks and where are they used. Well made publicity can influence human behaviour. Of this fact make the best the massmedia, which are not only bearer, but also source of advertisement.
Klíčová slova
reklama, manipulace, propagace, reklamní triky, public relations, média
Klíčová slova v angličtině
advertisement, manipulation, publicity, advertising tricks, public relations, massmedia