Bakalářská práce na téma ''Pedagogická komunikace při řešení a prevenci sociálně patologických jevů na střední škole‘‘ se ve čtyřech kapitolách zabývá jednak teoretickou dimenzí, kde byly na základě analýzy dostupných zdrojů popsány možnosti pedagogické komunikace při prevenci a řešení sociálně patologických jevů a dále, na základě teoretických poznatků a rozboru praktických zkušeností, bylo navrženo možné řešení vybraných jevů.
Annotation in English
The topic of this bachelor thesis is ''Educational communication used for solution and prevention to the social/pathological phenomenons at secondary schools‘‘. Four chapters of the thesis covers theoretical dimension of the given topic, where available options of the educational communication are described, and furthermore, based on theoretical knowledge and related practical experience, it tries to offer a solution of the presented phenomenon.
Bakalářská práce na téma ''Pedagogická komunikace při řešení a prevenci sociálně patologických jevů na střední škole‘‘ se ve čtyřech kapitolách zabývá jednak teoretickou dimenzí, kde byly na základě analýzy dostupných zdrojů popsány možnosti pedagogické komunikace při prevenci a řešení sociálně patologických jevů a dále, na základě teoretických poznatků a rozboru praktických zkušeností, bylo navrženo možné řešení vybraných jevů.
Annotation in English
The topic of this bachelor thesis is ''Educational communication used for solution and prevention to the social/pathological phenomenons at secondary schools‘‘. Four chapters of the thesis covers theoretical dimension of the given topic, where available options of the educational communication are described, and furthermore, based on theoretical knowledge and related practical experience, it tries to offer a solution of the presented phenomenon.