- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever
Hlavní téma v angličtině
Project work with a FMCG company to develop strategies to keep the market share of their premier brands against private brands owned by super-market chains.
Název dle studenta
Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever
Diplomová práce popisuje současné trendy v zavádějí vlastních značek obchodních řetězců a jejich výrazný úspěch na trhu. Účelem práce je nalezení strategií pro udržení pozice na trhu prémiových značek nadnárodních výrobců.
Anotace v angličtině
This master thesis discusses the growing market of brands owned by the retailers themselves (Distributor Owned Brand - DOB) and their possible influence on brands of traditional producers (Manufacturer Owned Brand - MOB). The main focus of the paper is on Fast Moving Consumer Goods - FMCG. The analysis is not focused only on the situation of the retailers but also the DOBs, where they are coming from, their market penetration in the Czech Republic and last but not the least also on the producers of DOBs. The practical part includes recomended tools for the competitor´s fight with the DOBs of the FCMG market. Secondly, the practical part also includes a complete strategy for Unilever´s brand Rama. Goal of the strategy is to keep the market share of Rama brand in the market at the same position as it is now. At the end you can find costs and risks analysis of the suggested strategy.
Klíčová slova
obchodní řetězce, značka, pozice na trhu
Klíčová slova v angličtině
super-market chains, premier brand, market share
Rozsah průvodní práce
65 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce popisuje současné trendy v zavádějí vlastních značek obchodních řetězců a jejich výrazný úspěch na trhu. Účelem práce je nalezení strategií pro udržení pozice na trhu prémiových značek nadnárodních výrobců.
Anotace v angličtině
This master thesis discusses the growing market of brands owned by the retailers themselves (Distributor Owned Brand - DOB) and their possible influence on brands of traditional producers (Manufacturer Owned Brand - MOB). The main focus of the paper is on Fast Moving Consumer Goods - FMCG. The analysis is not focused only on the situation of the retailers but also the DOBs, where they are coming from, their market penetration in the Czech Republic and last but not the least also on the producers of DOBs. The practical part includes recomended tools for the competitor´s fight with the DOBs of the FCMG market. Secondly, the practical part also includes a complete strategy for Unilever´s brand Rama. Goal of the strategy is to keep the market share of Rama brand in the market at the same position as it is now. At the end you can find costs and risks analysis of the suggested strategy.
Klíčová slova
obchodní řetězce, značka, pozice na trhu
Klíčová slova v angličtině
super-market chains, premier brand, market share
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši vztahující se k budování značky.
Proveďte analýzu současného počtu značek firmy Unilever a jejich pozice na trhu.
Navrhněte projekt budování prémiových značek firmy Unilever při vzrůstajícímu tlaku vlastních značek obchodních řetezců.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Zásady pro vypracování
Zpracujte rešerši vztahující se k budování značky.
Proveďte analýzu současného počtu značek firmy Unilever a jejich pozice na trhu.
Navrhněte projekt budování prémiových značek firmy Unilever při vzrůstajícímu tlaku vlastních značek obchodních řetezců.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Seznam doporučené literatury
[1] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
[2] STORBACKA, K., LEHTINEN, J. R. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 168 s. ISBN 80-7169-813-X.
[3] GEOFFRY, E. K. Zákazník, náš protivník nebo partner? 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 241 s. ISBN 80-85943-50-6
[4] KOTLER, P. Marketing Management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management press, 2000. 260 s. ISBN 80-7261-010-4.
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
[1] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
[2] STORBACKA, K., LEHTINEN, J. R. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2002. 168 s. ISBN 80-7169-813-X.
[3] GEOFFRY, E. K. Zákazník, náš protivník nebo partner? 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 241 s. ISBN 80-85943-50-6
[4] KOTLER, P. Marketing Management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[5] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management press, 2000. 260 s. ISBN 80-7261-010-4.
další dle doporučení vedoucího diplomové práce