Bakalářská práce se zabývá specifickými poruchami učení u žáků integrovaných v základních školách. Bylo zjištěno, že u žáků se specifickými poruchami učení, kde tato porucha byla diagnostikována včas a kde došlo ke kvalitní integraci na 1. stupni ZŠ, se neprojevují při přestupu na 2. stupeň výraznější potíže, než u žáků intaktní skupiny.
Anotace v angličtině
This bachelery work is dealing with specific teachings failures of pupils who are integreated in elementary schools. There was find out that pupils with specific teachings failures, by whose was such a failure duly diagnosted and these pupils were well reeducate, don´t have, in comparison with pupils of the intact group, significant educational problems.
Klíčová slova
Dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dysmúzie, dyspraxie, specifické poruchy učení.
Klíčová slova v angličtině
Dyslexia, dysgraphia, dysortographia, dyscalculia, dysmuzia, dyspraxia, specific teachings failures.
Rozsah průvodní práce
46 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá specifickými poruchami učení u žáků integrovaných v základních školách. Bylo zjištěno, že u žáků se specifickými poruchami učení, kde tato porucha byla diagnostikována včas a kde došlo ke kvalitní integraci na 1. stupni ZŠ, se neprojevují při přestupu na 2. stupeň výraznější potíže, než u žáků intaktní skupiny.
Anotace v angličtině
This bachelery work is dealing with specific teachings failures of pupils who are integreated in elementary schools. There was find out that pupils with specific teachings failures, by whose was such a failure duly diagnosted and these pupils were well reeducate, don´t have, in comparison with pupils of the intact group, significant educational problems.
Klíčová slova
Dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dysmúzie, dyspraxie, specifické poruchy učení.
Klíčová slova v angličtině
Dyslexia, dysgraphia, dysortographia, dyscalculia, dysmuzia, dyspraxia, specific teachings failures.