Tato diplomová práce se zabývá projektem zlepšení marketingového mixu v zemědělské společnosti Agrovýkup, Moravské Budějovice.
Na základě poznatků z teorie se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Agrovýkup a návrhem projektu.
Byla zde představena firma a zanalyzovány jednotlivé části marketingového mixu. Pomocí analýzy SWOT, Porterova modelu 5 sil a průzkumu produkce byly zjištěny důležité informace, které přispěly k lepší formulaci návrhů a doporučení pro firmu.
Prostřednictvím zhodnocení marketingového mixu firmy Agrovýkup byly podány návrhy a doporučení na jeho zdokonalení.
Byl navržen projekt s cílem zlepšit současný marketingový mix ve firmě a vyhodnocení přínosů projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti.
Anotace v angličtině
This diploma work deals project of improvement of marketing mix in agricultural company Agrovykup, Moravske Budejovice.
On the basic piece of knowledge of the theory deals analyses of marketing mix company Agrovykup and proposal of project.
The firm was introducing and after was from analysing in single the parts of marketing mix. By the help of analyses SWOT, Porter model 5 coaming and inquiry produce was inquest responsible position information, which contributed to better formulation suggestions and recommendation for the company.
By means of estimation marketing mix of company Agrovykup was version suggestions and recommendation on his improvement.
The project was designed aimed at improve contemporary marketing mix in company and evaluation contribution project from standpoint his practical feasibility.
Klíčová slova
Marketingový mix, Projekt zlepšení marketingového mixu, Analýza marketingového mixu, Produkt, Distribuce, Místo, Propagace, Cena
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, Project of improvement of marketing mix, Analyses of marketing mix, Product, Distribution, Place, Promotion, Price
Rozsah průvodní práce
75 s., 2 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá projektem zlepšení marketingového mixu v zemědělské společnosti Agrovýkup, Moravské Budějovice.
Na základě poznatků z teorie se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Agrovýkup a návrhem projektu.
Byla zde představena firma a zanalyzovány jednotlivé části marketingového mixu. Pomocí analýzy SWOT, Porterova modelu 5 sil a průzkumu produkce byly zjištěny důležité informace, které přispěly k lepší formulaci návrhů a doporučení pro firmu.
Prostřednictvím zhodnocení marketingového mixu firmy Agrovýkup byly podány návrhy a doporučení na jeho zdokonalení.
Byl navržen projekt s cílem zlepšit současný marketingový mix ve firmě a vyhodnocení přínosů projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti.
Anotace v angličtině
This diploma work deals project of improvement of marketing mix in agricultural company Agrovykup, Moravske Budejovice.
On the basic piece of knowledge of the theory deals analyses of marketing mix company Agrovykup and proposal of project.
The firm was introducing and after was from analysing in single the parts of marketing mix. By the help of analyses SWOT, Porter model 5 coaming and inquiry produce was inquest responsible position information, which contributed to better formulation suggestions and recommendation for the company.
By means of estimation marketing mix of company Agrovykup was version suggestions and recommendation on his improvement.
The project was designed aimed at improve contemporary marketing mix in company and evaluation contribution project from standpoint his practical feasibility.
Klíčová slova
Marketingový mix, Projekt zlepšení marketingového mixu, Analýza marketingového mixu, Produkt, Distribuce, Místo, Propagace, Cena
Klíčová slova v angličtině
Marketing mix, Project of improvement of marketing mix, Analyses of marketing mix, Product, Distribution, Place, Promotion, Price
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické poznatky z dostupných literárních pramenů vztahujících se k dané problematice.
Proveďte analýzu současného marketingového mixu firmy Agrovýkup a. s.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte východiska pro zlepšení.
Vypracujte projekt marketingového mixu firmy Agrovýkup a. s.
Vyhodnoťte přínosy projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti.
Zásady pro vypracování
Zpracujte teoretické poznatky z dostupných literárních pramenů vztahujících se k dané problematice.
Proveďte analýzu současného marketingového mixu firmy Agrovýkup a. s.
Zhodnoťte výsledky analýzy a navrhněte východiska pro zlepšení.
Vypracujte projekt marketingového mixu firmy Agrovýkup a. s.
Vyhodnoťte přínosy projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti.
Seznam doporučené literatury
1.BAKER, M. J. Marketing. London: MacMillan Education ltd., 1991. ISBN 0-333-55685-2
2.ČECHOVSKÝ, L. Marketing zahraničního obchodu, Praha: Radix spol.s r. o.,1997. ISBN 80-86031-07-1
3.FORET, M. a kol. Marketing - základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-558-X
4.GRIFFIN, R. W. Management. Boston: Houghton Mifflin Company, 1990. ISBN 0-395-43333-9
5. HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha:GradaPublishing,1992.
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
1.BAKER, M. J. Marketing. London: MacMillan Education ltd., 1991. ISBN 0-333-55685-2
2.ČECHOVSKÝ, L. Marketing zahraničního obchodu, Praha: Radix spol.s r. o.,1997. ISBN 80-86031-07-1
3.FORET, M. a kol. Marketing - základy a postupy. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-558-X
4.GRIFFIN, R. W. Management. Boston: Houghton Mifflin Company, 1990. ISBN 0-395-43333-9
5. HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha:GradaPublishing,1992.
další dle doporučení vedoucího diplomové práce