Předmětem bakalářské práce je zhodnocení marketingové komunikace autobazaru STARCARS commerce s.r.o. Obsahem teoretické části jsou pojmy z marketingové komu-nikace a jejích nástrojů. V praktické části jsou aplikovány poznatky z teoretické části a je analyzován současný stav komunikačního mixu. Na základě této analýzy jsou provedeny zhodnocení a následně jsou doporučeny návrhy na zlepšení stávající situace společnosti.
Annotation in English
The subject of this thesis is the evaluation of marketing communication in the car mart STARCARS commerce Co. The content of theoretical part of thesis defines the notions of marketing communications and its tools. In the practical part are applied the findings from the theoretical part and analyzed the current state of marketing communication. Based on this analysis are made evaluation and subsequently recommendations suggestions were drawn for improving the current situation of the company.
communication mix, marketing communications, advertising, sales promotion, public relations, e-marketing, car mart STARCARS commerce Co.
Length of the covering note
61 s. (61 591 znaků)
Language
CZ
Annotation
Předmětem bakalářské práce je zhodnocení marketingové komunikace autobazaru STARCARS commerce s.r.o. Obsahem teoretické části jsou pojmy z marketingové komu-nikace a jejích nástrojů. V praktické části jsou aplikovány poznatky z teoretické části a je analyzován současný stav komunikačního mixu. Na základě této analýzy jsou provedeny zhodnocení a následně jsou doporučeny návrhy na zlepšení stávající situace společnosti.
Annotation in English
The subject of this thesis is the evaluation of marketing communication in the car mart STARCARS commerce Co. The content of theoretical part of thesis defines the notions of marketing communications and its tools. In the practical part are applied the findings from the theoretical part and analyzed the current state of marketing communication. Based on this analysis are made evaluation and subsequently recommendations suggestions were drawn for improving the current situation of the company.
communication mix, marketing communications, advertising, sales promotion, public relations, e-marketing, car mart STARCARS commerce Co.
Research Plan
Teoretická podstata komunikačního mixu
Analýza současného stavu komunikačního mixu ve vybrané organizaci
Návrhy na zlepšení komunikačního mixu vybrané organizace
Research Plan
Teoretická podstata komunikačního mixu
Analýza současného stavu komunikačního mixu ve vybrané organizaci
Návrhy na zlepšení komunikačního mixu vybrané organizace
Recommended resources
[1]KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada Publishing a.s., 2004. ISBN 80-247-0513-3 \vsp{1,5mm}
[2]FREY, Petr. Marketingová komunikace: Nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-129-1 \vsp{1,5mm}
[3]FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Recommended resources
[1]KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada Publishing a.s., 2004. ISBN 80-247-0513-3 \vsp{1,5mm}
[2]FREY, Petr. Marketingová komunikace: Nové trendy a jejich využití. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-129-1 \vsp{1,5mm}
[3]FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1041-9 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Enclosed appendices
1 CD
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Studentka popsala svoji Bc. práci, její strukturu a cíle. Rozebrala teoretickou i praktickou část práce. Z analýzy vyplynuly klady i nedostatky. Klady - vysoká spokojenost zákazníků, dobrné jméno společnosti, schopnost zaměstnance přizpůsobit se změnám, geografická poloha, přehledné pravidelně aktualizované webové stránky apod. Mezi zápory studentka zahrnula špatné umístění firmy, téměř identická nabídka konkurence, nemožnost rozšíření prostoru apod. Studentka navrhla několik opatření - reklama na výstavištích či veletrzích, přímý marketing, osobní prodej, marketing na internetu, podpora prodeje. Závěrem studentka doporučila zlepšení, která blíže popsala.
Vedoucí práce neměl otázky.
Oponent:
1. Ktoré z navrhovaných odporúčaní považujete za najvýznamnejšie? Vysvetlite.
Odp.: Za nejvýznamnější považuji podporu prodeje, protože každý zákazník přivítá jakýkoli bonus ke koupi. Dalším významným návrhem je zasílání newsletterů.
Sablik: Ty návrhy nejsou špatné, jen bych je hlouběji propracoval a taky by se mi líbilo pořešit benefity firmy, které by vzešly z těchto návrhů.