Vyučující
|
-
Hůsková Jitka, Mgr. Ph.D.
-
Šalenová Eva, Mgr.
-
Kudlová Pavla, PhDr. Bc. Ph.D., MBA
|
Obsah předmětu
|
- Státní závěrečná zkouška z Obecného ošetřovatelství (okruhy, literatura, zdroje) (1 h.). - Státní závěrečná zkouška z Klinického ošetřovatelství (okruhy, literatura, zdroje) (1 h.). - Státní závěrečná zkouška z Behaviorálních věd (okruhy, literatura, zdroje) (1 h.). - Splnění podmínek a přihlášení se ke Státní závěrečné zkoušce (1 h.). - Obhajoba bakalářské práce (1 h.). - Státní závěrečná zkouška (organizace zkoušky, časový harmonogram, úprava studenta, etika vystupování) (1 h.).
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Účast na výuce
- 6 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 30 hodin za semestr
|
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
vymezit rozsah a okruhů Státní závěrečné zkoušky |
vymezit rozsah a okruhů Státní závěrečné zkoušky |
popsat průběh Státní závěrečné zkoušky |
popsat průběh Státní závěrečné zkoušky |
objasnit význam podpůrných strategií k přípravě na Státní závěrečnou zkoušku |
objasnit význam podpůrných strategií k přípravě na Státní závěrečnou zkoušku |
vysvětlit postup přihlášení ke Státní závěrečné zkoušce |
vysvětlit postup přihlášení ke Státní závěrečné zkoušce |
zdůvodnit význam průběžné přípravy ke Státní závěrečné zkoušky |
zdůvodnit význam průběžné přípravy ke Státní závěrečné zkoušky |
Odborné dovednosti |
---|
vyhledat literárních zdrojů pro přípravu okruhů ke státní závěrečné zkoušce |
vyhledat literárních zdrojů pro přípravu okruhů ke státní závěrečné zkoušce |
plnit administrativní úkony ke státní závěrečné zkoušce |
plnit administrativní úkony ke státní závěrečné zkoušce |
používat copingové strategie k přípravě na státní závěrečnou zkoušku |
používat copingové strategie k přípravě na státní závěrečnou zkoušku |
připravovat se systematicky na státní závěrečnou zkoušku |
připravovat se systematicky na státní závěrečnou zkoušku |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Hodnotící metody |
---|
Analýza výkonů studenta |
Analýza výkonů studenta |
Rozbor portfolia studenta |
Rozbor portfolia studenta |
Doporučená literatura
|
-
Literatura doporučená k jednotlivým předmětům SZZ.
|