Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- Zážitkový kurz na začátku studia.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace), Týmová práce, Sebereflexe, Práce studentů ve dvojicích
- Účast na výuce
- 8 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 22 hodin za semestr
|
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
orientovat se v legislativě spojené s vysokoškolským studiem |
orientovat se v legislativě spojené s vysokoškolským studiem |
popsat základní zásady BOZP a PO na UTB a ve zdravotnických zařízeních, kde probíhá praktická výuka |
popsat základní zásady BOZP a PO na UTB a ve zdravotnických zařízeních, kde probíhá praktická výuka |
seznámit se s nabídkou služeb pro podporu studia |
seznámit se s nabídkou služeb pro podporu studia |
vysvětlit organizaci výuky, hodnocení výuky, ukončování výuky |
vysvětlit organizaci výuky, hodnocení výuky, ukončování výuky |
popsat význam a způsob výběru předmětů, hodnocení výuky a ukončení předmětu |
popsat význam a způsob výběru předmětů, hodnocení výuky a ukončení předmětu |
Odborné dovednosti |
---|
zvládnout adaptační proces ve vysokoškolském vzdělávání |
zvládnout adaptační proces ve vysokoškolském vzdělávání |
využívat služby pro podporu studia |
využívat služby pro podporu studia |
orientovat se v prostředí vysokoškolského studia |
orientovat se v prostředí vysokoškolského studia |
realizovat základní zásady BOZP na UTB a ve zdravotnických zařízeních, kde probíhá praktická výuka |
realizovat základní zásady BOZP na UTB a ve zdravotnických zařízeních, kde probíhá praktická výuka |
postupovat dle legislativních norem při realizaci výuky, hodnocení výuky a ukončování výuky |
postupovat dle legislativních norem při realizaci výuky, hodnocení výuky a ukončování výuky |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Týmová práce |
Týmová práce |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Sebereflexe |
Sebereflexe |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Hodnotící metody |
---|
Rozhovor |
Rozhovor |
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Doporučená literatura
|
-
AUJEZKÁ, A. et al. Metodika osobního rozvoje. Praha: Klinika adiktologie 1. LF UK v Praze a Všeobecná fakultní nemocnice, 2015.
-
HANUŠ, R. a L. CHYTILOVÁ. Zážitkově pedagogické učení. Praha: Grada, 2009.
-
PELÁNEK, R. Příručka instruktora zážitkových akcí. Praha: Portál, 2013.
-
ŠVAMBERK ŠAUEROVÁ, M. Benefity využití sportovních a prožitkových aktivit v edukačních souvislostech: kolektivní monografie. Praha: Vysoká škola tělesné výchovy a sportu Palestra, 2016.
|