| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Najvar Petr, doc. Mgr. Ph.D.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        Student absolvuje ústní zkoušku, jež se koná před komisí. 
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    | 
        
        Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
        
        
     | 
    
        
        | Předpoklady | 
|---|
| Odborné znalosti | 
|---|
| nespecifikováno | 
| nespecifikováno | 
| Výsledky učení | 
|---|
| psychologické souvislosti vzdělávání dětí předškolního věku | 
| psychologické souvislosti vzdělávání dětí předškolního věku | 
| sociologické souvislosti vzdělávání dětí předškolního věku | 
| sociologické souvislosti vzdělávání dětí předškolního věku | 
| vývojová specifika dětí předškolního věku | 
| vývojová specifika dětí předškolního věku | 
| vztah mateřské školy, rodiny a dalších aktérů předškolního vzdělávání | 
| vztah mateřské školy, rodiny a dalších aktérů předškolního vzdělávání | 
| historická perspektiva na psychologické a sociologické souvislosti předškolního vzdělávání | 
| historická perspektiva na psychologické a sociologické souvislosti předškolního vzdělávání | 
| Odborné dovednosti | 
|---|
| zohlednit psychologické zvláštnosti dětí předškolního věku při koncipování preprimárního vzdělávání | 
| zohlednit psychologické zvláštnosti dětí předškolního věku při koncipování preprimárního vzdělávání | 
| zohlednit sociologické souvislost práce s dětmi předškolního věku při koncipování předškolního vzdělávání | 
| zohlednit sociologické souvislost práce s dětmi předškolního věku při koncipování předškolního vzdělávání | 
| argumentovat s využitím profesního jazyka při vyjednávání s ostatními aktéry v předškolním vzdělávání | 
| argumentovat s využitím profesního jazyka při vyjednávání s ostatními aktéry v předškolním vzdělávání | 
| zohledňovat historické a kulturní souvislosti při koncipování preprimárního vzdělávání | 
| zohledňovat historické a kulturní souvislosti při koncipování preprimárního vzdělávání | 
| provádět efektivní pedagogicko-psychologickou diagnostiku dětí předškolního věku | 
| provádět efektivní pedagogicko-psychologickou diagnostiku dětí předškolního věku | 
| Vyučovací metody | 
|---|
| Odborné znalosti | 
|---|
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) | 
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) | 
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) | 
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) | 
| Hodnotící metody | 
|---|
| Ústní zkouška | 
| Ústní zkouška | 
    
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    Literatura je vázána k předmětům oblasti Psychologie a Sociologie.. 
                
 
            
         
         
         
     |