Vyučující
|
-
Najvar Petr, doc. Mgr. Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Student absolvuje ústní zkoušku, jež se koná před komisí.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
nespecifikováno |
nespecifikováno |
Výsledky učení |
---|
psychologické souvislosti vzdělávání dětí předškolního věku |
psychologické souvislosti vzdělávání dětí předškolního věku |
sociologické souvislosti vzdělávání dětí předškolního věku |
sociologické souvislosti vzdělávání dětí předškolního věku |
vývojová specifika dětí předškolního věku |
vývojová specifika dětí předškolního věku |
vztah mateřské školy, rodiny a dalších aktérů předškolního vzdělávání |
vztah mateřské školy, rodiny a dalších aktérů předškolního vzdělávání |
historická perspektiva na psychologické a sociologické souvislosti předškolního vzdělávání |
historická perspektiva na psychologické a sociologické souvislosti předškolního vzdělávání |
Odborné dovednosti |
---|
zohlednit psychologické zvláštnosti dětí předškolního věku při koncipování preprimárního vzdělávání |
zohlednit psychologické zvláštnosti dětí předškolního věku při koncipování preprimárního vzdělávání |
zohlednit sociologické souvislost práce s dětmi předškolního věku při koncipování předškolního vzdělávání |
zohlednit sociologické souvislost práce s dětmi předškolního věku při koncipování předškolního vzdělávání |
argumentovat s využitím profesního jazyka při vyjednávání s ostatními aktéry v předškolním vzdělávání |
argumentovat s využitím profesního jazyka při vyjednávání s ostatními aktéry v předškolním vzdělávání |
zohledňovat historické a kulturní souvislosti při koncipování preprimárního vzdělávání |
zohledňovat historické a kulturní souvislosti při koncipování preprimárního vzdělávání |
provádět efektivní pedagogicko-psychologickou diagnostiku dětí předškolního věku |
provádět efektivní pedagogicko-psychologickou diagnostiku dětí předškolního věku |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Hodnotící metody |
---|
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Literatura je vázána k předmětům oblasti Psychologie a Sociologie..
|