| 
        Vyučující
     | 
    
        
            
                - 
                    Horníčková Beata, PhDr. Ph.D.
                
 
            
                - 
                    Otáhalová Lenka, Mgr.
                
 
            
         
     | 
    | 
        Obsah předmětu
     | 
    
        1. Výběr vhodných metod pro výuku angličtiny. 2. Klasifikace aktivizačních metod. 3. Cíl aktivizačních metod. 4. Charakteristiky aktivizačních metod. 5. Role učitele u aktivizačních metod. 6. Aktivity na rozvoj slovní zásoby s využitím aktivizačních metod. Praktické ukázky. 7. Aktivity na rozvoj výslovnosti s využitím aktivizačních metod. Praktické ukázky. 8. Aktivity na rozvoj psaní s využitím aktivizačních metod. Praktické ukázky. 9. Aktivity na rozvoj čtení s využitím aktivizačních metod. Praktické ukázky. 10. Aktivity s využitím IKT. 
         
         
     | 
    | 
        Studijní aktivity a metody výuky
     | 
    | 
        
        
        
        
        nespecifikováno
        
     | 
    
        
        | Předpoklady | 
|---|
| Odborné znalosti | 
|---|
| Studenti mají rozvinuté komunikační dovednosti v anglickém jazyce alespoň na úrovni B2 podle SERR pro jazyky. | 
| Studenti mají rozvinuté komunikační dovednosti v anglickém jazyce alespoň na úrovni B2 podle SERR pro jazyky. | 
| Výsledky učení | 
|---|
| kvasifikaci výukových metod pro anglický jazyk na prvním stupni | 
| kvasifikaci výukových metod pro anglický jazyk na prvním stupni | 
| cíle aktivizačních metod | 
| cíle aktivizačních metod | 
| charakteristiky aktivizačních metod | 
| charakteristiky aktivizačních metod | 
| role učitele v aktivizačních metodách | 
| role učitele v aktivizačních metodách | 
| repertoár vhodných aktivizačních metod pro rozvoj jazykových dovedností | 
| repertoár vhodných aktivizačních metod pro rozvoj jazykových dovedností | 
| Odborné dovednosti | 
|---|
| identifikovat výukové metody vhodné pro výuku anglického jazyka | 
| identifikovat výukové metody vhodné pro výuku anglického jazyka | 
| definovat cíle aktivizačních metod | 
| definovat cíle aktivizačních metod | 
| identifikovat a efektivně aplikovat aktivizační metody | 
| identifikovat a efektivně aplikovat aktivizační metody | 
| popsat roli učitele v aktivizačních metodách | 
| popsat roli učitele v aktivizačních metodách | 
| adekvátně zvolit aktivizační metody pro rozvoj konkrétní jazykové dovednosti | 
| adekvátně zvolit aktivizační metody pro rozvoj konkrétní jazykové dovednosti | 
    
    
    | 
        Doporučená literatura
     | 
    
        
            
                
                - 
                    Bearne, E., & Reedy, D. Teaching Primary English. New York. Routledge., 2018. 
                
 
            
                
                - 
                    Kotrba, T., & Lacina, L. Aktivizační metody ve výuce: příručka moderního pedagoga. Brno: Barrister & Principal., 2015. 
                
 
            
                
                - 
                    Lacina, L., & Kotrba, T. Praktické využití aktivizačních metod ve výuce. Společnost pro odbornou literaturu. Barrister & Principal, 2007. 
                
 
            
                
                - 
                    Lojová, G., & Straková, Z. Teoretické východiská vyučovania angličtiny v primárnom vzdelávání.. Bratislava: Univerzita Komenského., 2012. 
                
 
            
                
                - 
                    Pecina, P., & Zormanová, L. Metody a formy aktivní práce žáků v teorii a praxi. Brno: Masarykova univerzita., 2009. 
                
 
            
                
                - 
                    Pokrivčáková, S. Modern Teacher of English. Nitra. ASPA., 2012. 
                
 
            
                
                - 
                    Sitná, D. Metody aktivního vyučování: spolupráce žáků ve skupinách.. Praha. Portál, 2009. 
                
 
            
                
                - 
                    Slattery, M., & Willis, J. English for Primary Teachers: A Handbook of Activities & Classroom Language. Oxford: Oxford University Press, 2014. 
                
 
            
         
         
         
     |