|
Vyučující
|
-
Junaštíková Julie, Mgr.
-
Martincová Jana, Mgr. Ph.D., MBA
|
|
Obsah předmětu
|
Studující si vybere konkrétní zařízení výkonu odborné praxe. Volba zařízení je v kompetenci studujícího. V případě potřeby studující konzultuje výběr s Mgr. Julií Junaštíkovou. Studující dochází na odbornou praxi a aktivně se zapojuje do činností, které jsou řízeny vedoucím odborné praxe na pracovišti. Studující se zajímá o chod organizace, spolupracuje se zaměstnanci organizace a cílevědomě rozvíjí své schopnosti a dovednosti.
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Exkurze
- 160 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 50 hodin za semestr
|
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| umí orientovat ve fungování vzdělávání dospělých a jejich rozvoji v praxi |
| umí orientovat ve fungování vzdělávání dospělých a jejich rozvoji v praxi |
| Odborné dovednosti |
|---|
| orientace ve fungování vzdělávání dospělých a jejich rozvoji v praxi |
| orientace ve fungování vzdělávání dospělých a jejich rozvoji v praxi |
| orientuje se ve fungování a rozvoji praxe vzdělávání dospělých |
| orientuje se ve fungování a rozvoji praxe vzdělávání dospělých |
| aplikuje konkrétní teorie a principy vzdělávání dospělých v praxi |
| používá široké odborné speciální znalosti a dovednosti vzdělávání dospělých v konkrétní oblasti odborné praxe |
| aplikuje konkrétní teorie a principy vzdělávání dospělých v praxi |
| používá široké odborné speciální znalosti a dovednosti vzdělávání dospělých v konkrétní oblasti odborné praxe |
| aplikuje soft skills do procesů, činností a situací daných rámcem odborné praxe. |
| aplikuje soft skills do procesů, činností a situací daných rámcem odborné praxe. |
| používá široké odborné speciální znalosti a dovednosti vzdělávání dospělých v konkrétní oblasti odborné praxe |
| používá široké odborné speciální znalosti a dovednosti vzdělávání dospělých v konkrétní oblasti odborné praxe |
| aplikuje soft skills do procesů, činností a situací daných rámcem odborné praxe |
| aplikuje soft skills do procesů, činností a situací daných rámcem odborné praxe |
| Vyučovací metody |
|---|
| Exkurze |
| Exkurze |
| Stáže |
| Stáže |
| E-learning |
| E-learning |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Sebereflexe |
| Sebereflexe |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Analýza jiné písem. práce studenta (kazuistika, deník, plán ...) |
| Analýza jiné písem. práce studenta (kazuistika, deník, plán ...) |
| Rozbor portfolia studenta |
| Rozbor portfolia studenta |
|
Doporučená literatura
|
-
Barták, J., Kohout, K. Profesní vzdělávání dospělých. Praha : Univerzita Jana Amose Komenského Praha.
-
DVOŘÁKOVÁ, Miroslava a Michal ŠERÁK. Andragogika a vzdělávání dospělých: vybrané kapitoly. Praha: Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2016.
-
Plamínek, J. Vzdělávání dospělých: Průvodce pro lektory, účastníky a zadavatele. Praha: Grada, 2014.
-
Veteška, J. Nové paradigma v kurikulu vzdělávání dospělých. Praha: Educa Service, 2009.
-
Veteška, J. Perspektivy učení a vzdělávání v evropském kontextu. Praha: UJAK, 2012.
|