|
Vyučující
|
-
Shurma Svitlana, M.A., Ph.D.
|
|
Obsah předmětu
|
Přesvědčování a copywriting Zaměřte se na titulek Přemýšlení o adresátovi Psaní pro prodej Psaní pro web Psaní prezentací Psaní pro PR Psaní marketingových e-mailů Tvorba obsahu sociálních sítí Ověření získaných znalostí a dovedností
|
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 56 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 36 hodin za semestr
|
| Výsledky učení |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| popsat cíle vytvoření textu pro cílové skupiny |
| popsat cíle vytvoření textu pro cílové skupiny |
| vysvětlit, jak funguje text v diskurzu |
| vysvětlit, jak funguje text v diskurzu |
| definovat strategie a techniky potřebné pro tvorbu přesvědčivých textů |
| definovat strategie a techniky potřebné pro tvorbu přesvědčivých textů |
| vymezit různé žánry a styly |
| vymezit různé žánry a styly |
| Odborné dovednosti |
|---|
| rozpoznat dobře provedenou reklamu a pochopit, proč je strategicky přesvědčivá |
| rozpoznat dobře provedenou reklamu a pochopit, proč je strategicky přesvědčivá |
| aplikovat "měkké dovednosti", spojené s reklamním průmyslem: prezentace, přesvědčení a kritické myšlení |
| aplikovat "měkké dovednosti", spojené s reklamním průmyslem: prezentace, přesvědčení a kritické myšlení |
| identifikovat techniky stručného a jasného psaní |
| identifikovat techniky stručného a jasného psaní |
| zhodnotit přesvědčivost vlastního textu |
| zhodnotit přesvědčivost vlastního textu |
| vytvořit texty pro různé účely obchodní komunikace |
| vytvořit texty pro různé účely obchodní komunikace |
| Vyučovací metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Analýza textu |
| Analýza textu |
| Demonstrace |
| Demonstrace |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur) |
| Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Práce studentů ve dvojicích |
| Sebereflexe |
| Sebereflexe |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Odborné dovednosti |
|---|
| Analýza textu |
| Analýza textu |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
| Individuální práce studentů |
| Individuální práce studentů |
| Sebereflexe |
| Sebereflexe |
| Týmová práce |
| Týmová práce |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
| Cvičení na počítači |
| Cvičení na počítači |
| Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur) |
| Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur) |
| Hodnotící metody |
|---|
| Odborné znalosti |
|---|
| Esej |
| Esej |
| Známkou |
| Známkou |
| Didaktický test |
| Didaktický test |
|
Doporučená literatura
|
-
Bly, Robert. The Copywriter?s Handbook: A Step-by-Step Guide to Writing Copy that Sells. New York, 2020.
-
Cialdini, Robert B. Influence: The Psychology of Persuasion. New York, 2007.
-
Gabay, J. Jonathan. Improve Your Copywriting: A Teach Yourself Guide. New York, 2011.
-
Kranz, Jonathan. Writing Copy for Dummies. New York, 2004.
-
Munger, Joy. Persuasive Copywriting: Evergreen Copywriting Frameworks and Strategies. New York, 2022.
|