Vyučující
|
-
Shurma Svitlana, M.A., Ph.D.
|
Obsah předmětu
|
Přesvědčování a copywriting Zaměřte se na titulek Přemýšlení o adresátovi Psaní pro prodej Psaní pro web Psaní prezentací Psaní pro PR Psaní marketingových e-mailů Tvorba obsahu sociálních sítí Ověření získaných znalostí a dovedností
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Domácí příprava na výuku
- 56 hodin za semestr
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 36 hodin za semestr
|
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
popsat cíle vytvoření textu pro cílové skupiny |
popsat cíle vytvoření textu pro cílové skupiny |
vysvětlit, jak funguje text v diskurzu |
vysvětlit, jak funguje text v diskurzu |
definovat strategie a techniky potřebné pro tvorbu přesvědčivých textů |
definovat strategie a techniky potřebné pro tvorbu přesvědčivých textů |
vymezit různé žánry a styly |
vymezit různé žánry a styly |
Odborné dovednosti |
---|
rozpoznat dobře provedenou reklamu a pochopit, proč je strategicky přesvědčivá |
rozpoznat dobře provedenou reklamu a pochopit, proč je strategicky přesvědčivá |
aplikovat "měkké dovednosti", spojené s reklamním průmyslem: prezentace, přesvědčení a kritické myšlení |
aplikovat "měkké dovednosti", spojené s reklamním průmyslem: prezentace, přesvědčení a kritické myšlení |
identifikovat techniky stručného a jasného psaní |
identifikovat techniky stručného a jasného psaní |
zhodnotit přesvědčivost vlastního textu |
zhodnotit přesvědčivost vlastního textu |
vytvořit texty pro různé účely obchodní komunikace |
vytvořit texty pro různé účely obchodní komunikace |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Analýza textu |
Analýza textu |
Demonstrace |
Demonstrace |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur) |
Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Sebereflexe |
Sebereflexe |
Týmová práce |
Týmová práce |
Odborné dovednosti |
---|
Analýza textu |
Analýza textu |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Sebereflexe |
Sebereflexe |
Týmová práce |
Týmová práce |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur) |
Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Esej |
Esej |
Známkou |
Známkou |
Didaktický test |
Didaktický test |
Doporučená literatura
|
-
Bly, Robert. The Copywriter?s Handbook: A Step-by-Step Guide to Writing Copy that Sells. New York, 2020.
-
Cialdini, Robert B. Influence: The Psychology of Persuasion. New York, 2007.
-
Gabay, J. Jonathan. Improve Your Copywriting: A Teach Yourself Guide. New York, 2011.
-
Kranz, Jonathan. Writing Copy for Dummies. New York, 2004.
-
Munger, Joy. Persuasive Copywriting: Evergreen Copywriting Frameworks and Strategies. New York, 2022.
|