Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
přehled pokročilé anglické gramatiky a slovní zásoby systém modálních sloves včetně jejich využití pro vyjádření minulosti a budoucnosti zájmena vysvětlení, procvičování a volné používání gramatických jevů systém času, rodu a vidu anglických sloves Diskurzní markery - spojovací prostředky, příslovce, adverbiální výrazy
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 95 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 27 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Očekává se, že studenti již zvládli jazyk z hlediska mluvení, psaní, poslechu a čtení na úrovni C1 CEFR. |
Očekává se, že studenti již zvládli jazyk z hlediska mluvení, psaní, poslechu a čtení na úrovni C1 CEFR. |
Odborné dovednosti |
---|
Očekává se, že studenti již zvládli jazyk z hlediska mluvení, psaní, poslechu a čtení na úrovni C1 CEFR. |
Očekává se, že studenti již zvládli jazyk z hlediska mluvení, psaní, poslechu a čtení na úrovni C1 CEFR. |
Výsledky učení |
---|
Odborné znalosti |
---|
identifikovat pokročilou terminologii týkající se gramatiky, slovní zásoby, stylistiky a výslovnosti |
identifikovat pokročilou terminologii týkající se gramatiky, slovní zásoby, stylistiky a výslovnosti |
rozvíjet slovní zásobu používanou v učebnici a na seminářích |
rozvíjet slovní zásobu používanou v učebnici a na seminářích |
vysvětlit správné použití gramatiky probrané na seminářích |
vysvětlit správné použití gramatiky probrané na seminářích |
vysvětlit rozdíly mezi způsoby angličtiny na různých úrovních formálnosti |
vysvětlit rozdíly mezi způsoby angličtiny na různých úrovních formálnosti |
Odborné dovednosti |
---|
rozvíjet komunikační dovednosti v angličtině na úrovni SERR C2 v mluveném i psaném režimu |
rozvíjet komunikační dovednosti v angličtině na úrovni SERR C2 v mluveném i psaném režimu |
rozvíjet správné používání pokročilou anglické terminologie související s gramatikou, slovní zásobou, stylistiky a výslovností v praxi |
rozvíjet správné používání pokročilou anglické terminologie související s gramatikou, slovní zásobou, stylistiky a výslovností v praxi |
rozvíjet dovednosti v zahájení a pokračování konverzace na témata probíraná v učebnici a na seminářích |
rozvíjet dovednosti v zahájení a pokračování konverzace na témata probíraná v učebnici a na seminářích |
rozvíjet správné používání gramatických struktur a slovní zásoby probrané v učebnicích a na seminářích |
rozvíjet správné používání gramatických struktur a slovní zásoby probrané v učebnicích a na seminářích |
rozvíjet správnou výslovnost obecné slovní zásoby odpovídající úrovni studia i výslovnost nové slovní zásoby probrané v učebnici a na seminářích |
rozvíjet správnou výslovnost obecné slovní zásoby odpovídající úrovni studia i výslovnost nové slovní zásoby probrané v učebnici a na seminářích |
rozvíjet schopnost souvisle vyjadřovat vlastní myšlenky a názory v angličtině na úrovni C2 podle SERR |
rozvíjet schopnost souvisle vyjadřovat vlastní myšlenky a názory v angličtině na úrovni C2 podle SERR |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Týmová práce |
Týmová práce |
Odborné dovednosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Týmová práce |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozhovor |
Rozhovor |
Didaktický test |
Didaktický test |
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Doporučená literatura
|
-
Depraetere, Ilse - Langford, Chad. Advanced English Grammar: A Linguistic Approach. London, 2019.
-
Hewings, M. Advanced Grammar in Use with Answers: A Self-Study Reference and Practice Book for Advanced Learners of English. Cambridge, 2013.
-
Latham-Koenig, C. et al. English File Advanced Plus Student's Book. Oxford, 2021.
-
Latham-Koenig, C. et al. English File Advanced Plus Workbook. Oxford, 2021.
-
McIntosh, C. Cambridge Advanced Learners Dictionary. Cambridge, 2014.
|