Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
Obsah předmětu: Komunikační dovednosti - Zvažování možností. - Řešení nedorozumění. - Brífink. - Vyjádření osobního pohledu. - Typy vedení. - Dosažení shody. - Whistleblowing. - Vliv a přesvědčování. - Prosazení nápadu. - Komplimenty. Terminologie - Management. Trendy řízení. - Time management. Self-management. Work-life balance. - Motivace zaměstnanců. - Marketing.. Marketingový plán. Marketingová strategie. - Marketingový průzkum. - Cílový zákazník. Zákaznická spokojenost. - Kupní chování spotřebitelů. - Marketingový mix - produkt, cena, distribuce, propagace. - Online a offline marketing.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Individuální práce studentů, Práce studentů ve dvojicích
- Účast na výuce
- 42 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 30 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 48 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Nutná znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
Nutná znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. |
Výsledky učení |
---|
vyjmenovat pokročilou odbornou terminologii a koncepty z oblasti managementu, marketingu a financí v anglickém jazyce |
vyjmenovat pokročilou odbornou terminologii a koncepty z oblasti managementu, marketingu a financí v anglickém jazyce |
rozeznat pokročilou odbornou terminologii z probíraných oblastí v anglickém jazyce v odborných textech, nahrávkách, videonahrávkách či projevech |
rozeznat pokročilou odbornou terminologii z probíraných oblastí v anglickém jazyce v odborných textech, nahrávkách, videonahrávkách či projevech |
vysvětlit pokročilou odbornou terminologii a koncepty z probíraných oblastí v anglickém jazyce |
vysvětlit pokročilou odbornou terminologii a koncepty z probíraných oblastí v anglickém jazyce |
vysvětlit správné použití anglické gramatiky, odborných termínů, frází, zejména v kontextu manažerské praxe |
vysvětlit správné použití anglické gramatiky, odborných termínů, frází, zejména v kontextu manažerské praxe |
popsat odborné procesy obvyklé v kontextu manažerské praxe |
popsat odborné procesy obvyklé v kontextu manažerské praxe |
Odborné dovednosti |
---|
efektivně komunikovat o probíraných tématech v týmu či jako jednotlivec |
efektivně komunikovat o probíraných tématech v týmu či jako jednotlivec |
vyjadřovat souvisle a strukturovaně své myšlenky a názory v anglickém jazyce |
vyjadřovat souvisle a strukturovaně své myšlenky a názory v anglickém jazyce |
komunikovat v angličtině na úrovni C1 (CEFR) v mluveném i psaném projevu |
komunikovat v angličtině na úrovni C1 (CEFR) v mluveném i psaném projevu |
prakticky a správně používat pokročilou odbornou terminologii, probírané koncepty, anglickou gramatiku, fráze |
prakticky a správně používat pokročilou odbornou terminologii, probírané koncepty, anglickou gramatiku, fráze |
správně vyslovovat slovní zásobu odpovídající úrovni studia i novou slovní zásobu probíranou v rámci předmětu |
správně vyslovovat slovní zásobu odpovídající úrovni studia i novou slovní zásobu probíranou v rámci předmětu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Odborné dovednosti |
---|
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Týmová práce |
Týmová práce |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Řešení situačních problematik - učení se v situacích |
Analýza textu |
Analýza textu |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Písemná zkouška |
Příprava a přednes prezentace |
Příprava a přednes prezentace |
Známkou |
Písemná zkouška |
Známkou |
Doporučená literatura
|
-
Baade, K. Holloway, Ch. Scrivener, J. and Turner, R. Business Result Advanced Student's Book. Oxford, 2009. ISBN 978-0-19-476818-4.
-
Čapková, Halka a kol. English for Economists. Praha, 2002. ISBN 80-86119-52-1.
-
Emmerson, Paul. Business English Handbook - Advanced. Oxford: Macmillan, 2007. ISBN 978-1-40508605-9.
-
Emmerson, Paul. Management Lessons for learners of English. 2012. ISBN 978-1-908722-03-4.
-
Charles W. Lamb et al. MTG: Principles of Marketing. Cengage Learning, 2018. ISBN 9781337407588.
-
MacKenzie, I. English for Business Studies. Cambridge : Cambridge University Press, 2002. ISBN 0-521-75285-x.
-
Mascull, Bill. Business Vocabulary in Use (Advanced). Cambridge: CUP, 2004. ISBN 978-0521540704.
|