Vyučující
|
-
Sampey Daniel Paul, MFA
-
Inselseth Jana, M.A.
-
Kopeček Oldřich, Mgr.
|
Obsah předmětu
|
Předmět je zaměřen na všestranný rozvoj komunikativní kompetence studentů v anglickém jazyce. Důraz je kladen na rozvíjení schopnosti studentů používat cizí jazyk jako prostředek komunikace v mluveném i psaném projevu. Součástí kurzu je také procvičování a prohlubování poslechových dovedností na úrovni "advanced". Předmět zahrnuje: - slovesné vzory včetně gerundií a infinitivů - kondicionály - pokročilé modální slovesné struktury - budoucí plány a uspořádání - složená podstatná jména a přivlastňovací tvary - vztažné věty - pokročilé struktury důrazu + Všichni studenti budou mít jednou týdně seminář s garantem předmětu panem Sampeyem. + Studenti se také jednou týdně setkají se svým dalším učitelem daného předmětu. + Pro obě týdenní setkání v rámci semináře bude použita stejná učebnice a pracovní sešit a pokyny k používání jazyka. + Každý učitel má také svou vlastní stránku na Moodlu, kde jsou informace a odkazy na materiály, videa, aktivity, texty atd. Na této stránce Moodle bude každý učitel zadávat materiály a další úkoly, které mají studenti před každým seminářem splnit. Ověření získaných znalostí a dovedností písemným zápočtovým testem : První pokus o závěrečný písemný zápočtový test z předmětu proběhne v posledním týdnu řádné výuky semestru. Druhý pokus bude proveden na začátku zkouškového období. Po úspěšném absolvování písemného zápočtového testu může student skládat závěrečnou ústní zkoušku s partnerem z předmětu. Za normálních okolností jsou termíny testů a zkoušek z předmětu již na začátku semestru ve STAGu.
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Praktické procvičování, Práce studentů ve dvojicích
- Účast na výuce
- 56 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 34 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 45 hodin za semestr
- Příprava na zkoušku
- 15 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Před přihlášením na tento seminář musí mít student znalost anglického jazyka na úrovni "upper-intermediate" (B2), jak v mluvené, tak v psané formě. |
Před přihlášením na tento seminář musí mít student znalost anglického jazyka na úrovni "upper-intermediate" (B2), jak v mluvené, tak v psané formě. |
Výsledky učení |
---|
identifikovat základní anglickou terminologii týkající se gramatiky, slovní zásoby a výslovnosti |
identifikovat základní anglickou terminologii týkající se gramatiky, slovní zásoby a výslovnosti |
rozvíjet slovní zásobu používanou v učebnici a na seminářích |
rozvíjet slovní zásobu používanou v učebnici a na seminářích |
vysvětlit správné použití gramatiky probrané na seminářích |
vysvětlit správné použití gramatiky probrané na seminářích |
vysvětlit rozdíly mezi způsoby angličtiny na různých úrovních formálnosti |
vysvětlit rozdíly mezi způsoby angličtiny na různých úrovních formálnosti |
Odborné dovednosti |
---|
rozvíjet komunikační dovednosti v angličtině na úrovni CEFR C1 v mluveném i psaném režimu |
rozvíjet komunikační dovednosti v angličtině na úrovni CEFR C1 v mluveném i psaném režimu |
rozvíjet správné používání základní anglické terminologie související s gramatikou, slovní zásobou a výslovností v praxi |
rozvíjet správné používání základní anglické terminologie související s gramatikou, slovní zásobou a výslovností v praxi |
rozvíjet dovednosti v zahájení a pokračování konverzace na témata probíraná v učebnici a na seminářích |
rozvíjet dovednosti v zahájení a pokračování konverzace na témata probíraná v učebnici a na seminářích |
rozvíjet správné používání gramatických struktur a slovní zásoby probrané v učebnicích a na seminářích |
rozvíjet správné používání gramatických struktur a slovní zásoby probrané v učebnicích a na seminářích |
rozvíjet správnou výslovnost obecné slovní zásoby odpovídající úrovni studia i výslovnost nové slovní zásoby probrané v učebnici a na seminářích |
rozvíjet správnou výslovnost obecné slovní zásoby odpovídající úrovni studia i výslovnost nové slovní zásoby probrané v učebnici a na seminářích |
rozvíjet slovní zásobu používanou v učebnici a na seminářích |
rozvíjet slovní zásobu používanou v učebnici a na seminářích |
rozvíjet schopnost souvisle vyjadřovat vlastní myšlenky a názory v angličtině |
rozvíjet schopnost souvisle vyjadřovat vlastní myšlenky a názory v angličtině |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Monologická (výklad, přednáška, instruktáž) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Týmová práce |
Týmová práce |
Odborné dovednosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Zážitková (sebezkušenostní) |
Zážitková (sebezkušenostní) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur) |
Metody písemných akcí (např. u souborných zkoušek, klauzur) |
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Aktivizující (simulace, hry, dramatizace) |
Týmová práce |
Týmová práce |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Ústní zkouška |
Ústní zkouška |
Didaktický test |
Didaktický test |
Známkou |
Známkou |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Rozbor jazykového projevu studenta |
Písemná zkouška |
Písemná zkouška |
Doporučená literatura
|
-
C. Latham-Koenig et al. English File Advanced Student's Book 4th edition. Oxford, UK, 2020. ISBN 978 0 19 403827 0.
-
C. Latham-Koenig et al. English File Advanced Workbook 4th edition. Oxford, UK, 2020. ISBN 978 0 19 403853 9.
-
Hewings, Martin. Advanced Grammar in Use. Oxford University Press, 2009. ISBN 978-0521532914.
|