Předmět: Cizí jazyk angličtina 2

« Zpět
Název předmětu Cizí jazyk angličtina 2
Kód předmětu UMJL/D2A2
Organizační forma výuky Seminář
Úroveň předmětu Bakalářský
Rok studia nespecifikován
Semestr Letní
Počet ECTS kreditů 3
Vyučovací jazyk Angličtina
Statut předmětu Povinný
Způsob výuky Kontaktní
Studijní praxe Nejedná se o pracovní stáž
Doporučené volitelné součásti programu Není
Vyučující
  • Kopeček Oldřich, Mgr.
Obsah předmětu
- Fotografie - Předložky - Praktická angličtina: Různé problémy - Odpad a recyklace - Budoucí čas: WILL/SHALL and GOING TO - Studium a práce - První a druhý kondicionál - Televize - Předpřítomný čas prostý - Venkov - Předpřítomný čas průběhový - Ověření získaných znalostí a dovedností

Studijní aktivity a metody výuky
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce
  • Účast na výuce - 28 hodin za semestr
  • Domácí příprava na výuku - 42 hodin za semestr
  • Příprava na zápočet - 20 hodin za semestr
Předpoklady
Odborné znalosti
Student rozumí větám a často používaným výrazům vztahujícím se k oblastem, které se ho/jí bezprostředně týkají (např. základní informace o něm/ní a jeho/její rodině, o nakupování, místopisu a zaměstnání). Dokáže komunikovat v jednoduchých a běžných situacích, jež vyžadují jednoduchou a přímou výměnu informací o známých a běžných skutečnostech. Umí jednoduchým způsobem popsat svou vlastní rodinu, bezprostřední okolí a záležitosti týkající se jeho/jejích nejnaléhavějších potřeb. Předpokládaná vstupní jazyková kompetence posluchače - A2-2.
Student rozumí větám a často používaným výrazům vztahujícím se k oblastem, které se ho/jí bezprostředně týkají (např. základní informace o něm/ní a jeho/její rodině, o nakupování, místopisu a zaměstnání). Dokáže komunikovat v jednoduchých a běžných situacích, jež vyžadují jednoduchou a přímou výměnu informací o známých a běžných skutečnostech. Umí jednoduchým způsobem popsat svou vlastní rodinu, bezprostřední okolí a záležitosti týkající se jeho/jejích nejnaléhavějších potřeb. Předpokládaná vstupní jazyková kompetence posluchače - A2-2.
Výsledky učení
znát pravidla tvoření budoucího a předpřítomného času
znát pravidla tvoření budoucího a předpřítomného času
znát slovní zásobu každodenních témat (fotografie, televize, studium a práce)
znát slovní zásobu každodenních témat (fotografie, televize, studium a práce)
Odborné dovednosti
porozumět obsahu běžných konverzačních témat
porozumět obsahu běžných konverzačních témat
komunikovat o každodenních tématech (fotografie, televize, studium a práce)
komunikovat o každodenních tématech (fotografie, televize, studium a práce)
používat budoucí a předpřítomný čas
používat budoucí a předpřítomný čas
porozumět významu textu
porozumět významu textu
Vyučovací metody
Odborné znalosti
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Týmová práce
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
Týmová práce
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Praktické procvičování
Praktické procvičování
Individuální práce studentů
Individuální práce studentů
Odborné dovednosti
Práce studentů ve dvojicích
Práce studentů ve dvojicích
Cvičení na počítači
Cvičení na počítači
Týmová práce
Týmová práce
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
Hodnotící metody
Odborné znalosti
Analýza výkonů studenta
Analýza výkonů studenta
Systematické pozorování studenta
Systematické pozorování studenta
Didaktický test
Didaktický test
Doporučená literatura
  • Longman Dictionary of Contemporary English Online.
  • Latham-Koenig, C. a Oxenden, C. English File. Intermediate Plus. Student´s Book, Fourth Edition. Oxford, 2020.
  • Murphy, R. English Grammar in Use, Fourth edition.


Studijní plány, ve kterých se předmět nachází
Fakulta Studijní plán (Verze) Kategorie studijního oboru/specializace Doporučený ročník Doporučený semestr