Vyučující
|
|
Obsah předmětu
|
- Vyvozování významu z kontextu - Zájmena - Analýza barev - Přídavná jména, přípony - Praktická angličtina: Špatný začátek - Dovolená - Přítomné časy - Obchody a služby - Přivlastňování - Životní fáze - Minulý čas prostý, průběhový, USED TO - Ověření získaných znalostí a dovedností
|
Studijní aktivity a metody výuky
|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Cvičení na počítači, Praktické procvičování, Týmová práce
- Účast na výuce
- 28 hodin za semestr
- Domácí příprava na výuku
- 20 hodin za semestr
- Příprava na zápočet
- 12 hodin za semestr
|
Předpoklady |
---|
Odborné znalosti |
---|
Student rozumí větám a často používaným výrazům vztahujícím se k oblastem, které se ho/jí bezprostředně týkají (např. základní informace o něm/ní a jeho/její rodině, o nakupování, místopisu a zaměstnání). Dokáže komunikovat v jednoduchých a běžných situacích, jež vyžadují jednoduchou a přímou výměnu informací o známých a běžných skutečnostech. Umí jednoduchým způsobem popsat svou vlastní rodinu, bezprostřední okolí a záležitosti týkající se jeho/jejích nejnaléhavějších potřeb. Předpokládaná vstupní jazyková kompetence posluchače - A2-2. |
Student rozumí větám a často používaným výrazům vztahujícím se k oblastem, které se ho/jí bezprostředně týkají (např. základní informace o něm/ní a jeho/její rodině, o nakupování, místopisu a zaměstnání). Dokáže komunikovat v jednoduchých a běžných situacích, jež vyžadují jednoduchou a přímou výměnu informací o známých a běžných skutečnostech. Umí jednoduchým způsobem popsat svou vlastní rodinu, bezprostřední okolí a záležitosti týkající se jeho/jejích nejnaléhavějších potřeb. Předpokládaná vstupní jazyková kompetence posluchače - A2-2. |
Výsledky učení |
---|
znát pravidla tvoření přítomných časů |
znát pravidla tvoření přítomných časů |
znát slovní zásobu každodenních témat (dovolená, obchody a služby, životní fáze) |
znát slovní zásobu každodenních témat (dovolená, obchody a služby, životní fáze) |
znát pravidla tvoření minulých časů |
znát pravidla tvoření minulých časů |
vyvozovat významy z kontextu |
vyvozovat významy z kontextu |
Odborné dovednosti |
---|
porozumět obsahu běžných konverzačních témat |
porozumět obsahu běžných konverzačních témat |
komunikovat o každodenních tématech (dovolená, obchody a služby, životní fáze) |
komunikovat o každodenních tématech (dovolená, obchody a služby, životní fáze) |
používat přítomné a minulé časy |
používat přítomné a minulé časy |
porozumět významu textu |
porozumět významu textu |
vyvozovat význam slov z kontextu |
vyvozovat význam slov z kontextu |
Vyučovací metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Praktické procvičování |
Praktické procvičování |
Cvičení na počítači |
Týmová práce |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Cvičení na počítači |
Metody práce s textem (učebnicí, knihou) |
Týmová práce |
Individuální práce studentů |
Individuální práce studentů |
Odborné dovednosti |
---|
Práce studentů ve dvojicích |
Práce studentů ve dvojicích |
Cvičení na počítači |
Cvičení na počítači |
Týmová práce |
Týmová práce |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming) |
Hodnotící metody |
---|
Odborné znalosti |
---|
Analýza výkonů studenta |
Systematické pozorování studenta |
Systematické pozorování studenta |
Didaktický test |
Didaktický test |
Analýza výkonů studenta |
Doporučená literatura
|
-
Longman Dictionary of Contemporary English Online.
-
Latham-Koenig, C. a Oxenden, C. English File. Intermediate Plus. Student´s Book, Fourth Edition. Oxford, 2020.
-
Murphy, R. English Grammar in Use, Fourth edition.
|